Mitä tarkoittaa "tulen jos ei tule muuta"?

Vierailija

Olen kutsunut ihmisiä meikkikutsuille ja suurin osa vastaa näin. Itse tulkitsen vastuksen "Tulen jos en keksi parempaakaan tekemistä" Tulkitsenko väärin? Minuä ärsyttää tuo vastaus. Kyllä pitää pystyä sanomaan tulen tai en tule. Kaikki sen tietää että silloin ei pääsekään jos on esim. kipeä. Todella epäkohteilasta. Ei ole mukavaa jos edustaja tulee paikalle ja kaikille onkin tullut muuta!

Kommentit (6)

Vierailija

ovat vaan kilttejä mut kuka haluaa tulla sinne kutsuille pakko-ostamaan meikkejä????? kun ne voi ostaa itse anttilasta tai robbarista paljon halvemmalla silloin kun niitä tarvitsee.. :)

Vierailija

Minä lopetin kutsujen pitämisen juuri tuollaisen käytöksen vuoksi. Ihmiset eivät osaa enää suoraan vastata "ei tai joo", vaan pitää arpoa viimeiseen asti. Tuo vastaus tarkoittaa mielestäni, että heitä ei kiinnosta yhtään tulla, mutta jos eivät keksi mitään muuta tekemistä niin saattavat tulla. Peru koko kutsut.

Vierailija

mutta nyt 4 lapsen äitinä ymmärrän hyvin ja käytän lausetta hyvin usein. Tulen jos ei tule mitään (yleensä estettä). Lapset sairastelee tai jotain todella tärkeää menoa (semmoista nyt harvemmin on tullut) mutta lapset saattavat sairastella juuri silloin, joten silloin on tullut jotain muuta, joten en voi silloin mennä ja tietysti asiasta aina ilmoitan jos lapset kipeänä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat