Tippuri;((

Vierailija

Minulla todettiin tippuri, ja olen aivan kauhuissani ja peloissani... onko kenelläkään muulla ollut tätä järkkyä taitia? Nyt olen aivan paniikissa että minulla oisi myös hiv;( Ja siis muutaman suomalaisen kanssa olen ollut, ja käyttänyt kortsua, mutta suojaamattomasti minulle on annettua suuseksiä;(((

Kommentit (8)

Vierailija

Menitkö itse sp-testeihin vai oireidenko mukaan passitettiin? Onko samalla muut sp-testit otettu? Eiköhän niistä sitten selviä, jos muitakin tauteja...Mitä oireita sinulla on tai on ollut?

Vierailija

saada nainen, joka saanut spermaa suuhunsa. HIV-positiivisenkin kanssa voi olla yhdynnässä ilman kondomia ja tauti ei välttämättä tule mutta voi tulla, jos huono tuuri käy. HIV vaatii verikylvyn tai isohkon limakalvokontaktin.

HIV on nykyisin länsimaissa pelkkä krooninen sairaus, joka vaatii lääkehoidon. Lääkehoidon avulla virustaso pidetään alhaisena, joten AIDS-vaihetta ei tule ja henkilö voi elää hyvän elämän.

Vierailija

Tuli mieleen lapsuuden/nuoruuden runo:

Jos poika sua suutelee, älä anna nuolla.

Näin tautisena aikana voi suudelmaankin kuolla.

Mutta oikeasti myötätuntoa. tuntuu varmasti pahalle. Onneksi menit testiin.

Vierailija

jos asiakas kertoo seikkoja, jotka aiheuttavat epäilyyn myös tippurista eli esim. oireet, ulkomaanmatkat, otetaan gc-näyte. Jos asiakas on laajasti harrastanut korkean riskin seksiä (ulkomailla, tai useiden ulkomaailaislähtöisten kanssa, narkomaanien kanssa...) otetaan hepatiitti C. HIV otetaan rutiinisti, jos pyydetään. Ja asiakas kertoo, että paljon irtosuhteita.

Vierailija

"tuontitavaraa", mutta antibiooteilla hoidettavissa. Kyllä näitä sattuu, mutta yleensä miehille, joilla itätyttöjen kanssa kontaktia. Tippuri antaa melkein aina oireita, joten ihminen, jolla se on ei ole vain vaivautunut hoitamaan sairauttaan. Kyllähän toki sekä klamydia, että tippuri voivat olla suussa/nielussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat