Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten mielestä äitiyspakkauksen kondomit ovat tarpeettomia!!

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

tarpeeton on eri asia kuin vähiten tarpeellinen. Ainakin itse äitiyspakkauksen kohdalla pidän tarpeellisimpana niitä vauvalle tarkoitettuja juttuja. Ei niitä siteitäkään tarpeellisimpiin kuuluvina pidetty, vaikka ilman niitä ei taida kukaan synnytyksen jälkeen pärjätä..Ei tuossa ole kysytty onko kondomi mielestäsi tarpeellinen vai ei.

Vierailija

ei todellakaan paljoa hyödy äp:n parista kumista. Tuskin kukaan pelkästään niiden varassa on, eli en usko että ehkäisy jää pois jos pakkauksesta ei kortsuja löydy :) Uutisessahan luki että ovat pakkauksen tuotteista vähiten tarpeellisia, luulen että takana on ajatus että niitä tulee ostettua muutenkin eli ne pari hassua eivät paljoa auta...

Vierailija

Kun ei se seksi kyllä maita, ennen kuin tikit on sulaneet ja sen jälkeenkin pitää vähän odotella, että aristavuus häipyy. Ja sit kun on vielä kumiallergiakin...

Mutta eipä niiden hinnalla siihen tilalle varmaan mitään järkevämpääkään saisi, eikä nuo kortsut roskista paljon täytä.

Vierailija

Ei niillä pitkälle potkita, ja aikuisten ihmisten pitäisi uskaltaa ostaa kortsunsa ihan itse. Me ei olla miehen kanssa olla käytetty kondomia kuin pari kertaa koko suhteemme aikana. Hyvin pian huomattiin, että tarvittiin muita ehkäisymetodeja. Äp:n kondomitkin annoin sinkkukaverilleni.

Vierailija

Meillä ei ensinnäkään synnytyksen jälkeen heti touhuun taas ryhdytty, pari niistä kortsuista ehti kuitenki käyttää kunnes menin lopputarkastukseen jossa sain minipillerit ja kortsujen käyttö loppui siihen.

Sitä paitsi kortsut aiheuttaa mulle kutinaa ja on tosi epämukavia kun imettäessä on muutenki ihan kuiva...

Joten kyse ei ole siitä ettei huolehdittais ehkäisystä,mä oon ihan friikki siitä miten tarkka oon että ehkäisy on nyt kunnossa ettei tuu heti kakkosta. Mutta kun on muitakin mukavampia keinoja kuin kortsu...

Vierailija

kestovaipat oli täysin turha - etenkin kun ne on niin huonolaatuiset että yksikin pissa tulee jo läpi!! Muuten ajattelinkin niitä käyttää, mutta pakko luovuttaa, NIIN huonoja ovat!

Kyllä ne kumit on tullut aina käytettyä, mitä sitten jos on muutama ja lisää pitää ostaa itse, niinhän kaikkea muutakin. Onhan se näppärää että jos vaikka ei ole yhtään kotona, ja ei ole tullut vielä hankittua uusia, niin on ainakin muutama valmiina. Kyllä meilläkin niitä jo tarvittiin, kun vähän yllättäen ruvettiinkin hommiin jo n. 2 vk synnytyksen jälkeen, ei nyt oltu erikseen ehditty ehkäisyasioita niin pian miettiä ja kaupasta mitään hommata.

Uusimmat

Suosituimmat