Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketipinot 25mg, mikä lääke???apua!!!

Vierailija

Voiko kyseistä lääkettä käyttää nukahtamislääkkeenä, vai onko aina psykoosilääke???

Kommentit (13)

Vierailija

mutta juu, kyllä tuota unilääkkeenäkin käytetään.

mielialahäiriö on herkkä juttu ja siitä kertominen ei ole aina helppoa uusille tuttavuuksille. älä vielä kiskaise hernettä nenään kuitenkaan.

Vierailija

Kuulemma se on hyvä myös masennuksen hoidossa. Se on hyvä nukahtamiseen eikä aiheuta riippuvuutta niin kuin perinteiset unilääkkeet. Ehkä uusi miesystäväsi ei vain pysty kertomaan sinulle totuutta, eikä hän ole sitä velvollinen kertomaankaan. Mielestäni ei ole reilua syyttää häntä valehtelusta, sillä itse en ole kertonut kenellekään sairaudestani, enkä aiokaan kertoa. Se ei muille kuulu. Ihmisen yksityisasioita.

Vierailija

Ei todellakaan tuolla määrällä auta mihinkään sairauteen. Sitä käytetään satoja milligrammoja että sillä olisi jotain vaikutusta. Mulla se on pelkkä unilääke

Vierailija

Lainaus:

Ei todellakaan tuolla määrällä auta mihinkään sairauteen. Sitä käytetään satoja milligrammoja että sillä olisi jotain vaikutusta. Mulla se on pelkkä unilääke

lääkkeissä vaikuttava määrä on melko yksilökohtaista.

t.se yksi bipo

Vierailija

Täällä palstailee siis muitakin pipopäitä.

bipolaarihäiriö = kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Ja kyllä, käytetään myös vain unihäiriöihin tuota seroquelia, ja sen halpisversioita.,

Vierailija

mg määrät korkeita. Unettomuutta hoidetaan noilla pienemmillä annoksilla (esim. 25mg). Kysy siltä mieheltä ihan suoraan, onko jotain mikä sitä uniongelmaa aiheuttaa, onko jotain muuta sairautta. Ei ehkä kannata pidempiaikaista ihmissuhdetta lähteä pohdiskelemaan yhden lääkeen perusteella, eikä varsinkaan täällä saamiinsa vastauksiin (tähänkään.. ;))

Uusimmat

Suosituimmat