G: Laihduttajat: mitä olet syönyt tänään? Ja pituus ja paino tietty :D

Vierailija

Täällä



2kpl ruisleipiä aamupalalla, kinkkua ja voita päällä

kahvi+ rasvaton maito



jauhelihakastike + riisi lounaaksi

salaatti

kahvi



rahkaa vähän



Vielä ruokaisa kanasalaatti edessä + omena + tee illalla.



Paino: 82

Pituus 169

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Päivällä söin lounaaksi katkarapu-tonnikalasalaatin ja pätkän moniviljapatonkia.

Iltaruuaksi pistelin perunaa, naudanlihakastiketta (erittäin rasvatonta), paistettuja juureksia ja salaattia sekä 2 palaa ruisleipää becelillä. Nyt porisee ruispuolukkapuuro joten sitä varmaan vielä lautasellisen tulen syömään. Ja juuri huomasin hedelmien puutteen eli varmaan telkkaria katsellessa vielä yks appelsiini menee.

Vierailija

söin aamiaiseksi kaksi weetabixia ja rasvatonta maitoa sekä ison kupin teetä.



Lounaaksi töissä makaronia, kinkkukastiketta ja paljon salaattia sekä lasin maitoa.



Välipalaksi kaksi porkkanaa, appelsiinin ja viilin. Äsken oli pakko vetää välipala kaksi, että jaksaa kokata. Söin yhden viipaleen jälkiuunileipää kinkun ja juuston kera.



Nyt pitäisi vääntää iltaruokaa... Kesäkurpitsalasagnea meinasin tehdä. Sitä ja salaattia on tarjolla enää tänään. Iltapalaa en ajatellut syödä.



Mitat 170 cm ja painoa 60 kg.

Vierailija

Itse en kylläkään ole ottanut tätä nyt kovin suurilla tavoitteilla, vain lähinnä semmoisella terveet elämäntävat kunniaan -mentaliteetilla.



Aamu: oli häsläystä, jäi syömättä aamupala.



Lounas: kolme pientä perunaa, seitipala, pinaattikastiketta. lasi rasvatonta maitoa, yksi pala ruisleipää.



Päivällinen: Lautasellinen itsetehtyä hernaria (rasvatonta), kaksi palaa moniviljaleipää. Banaani jälkkäriksi.



Illalla vielä jotain, en tiiä mitä. Ehkä leipäpala ja hedelmiä. Ja teetä.

Vierailija

Mulla just samat mitat ku sulla.

Pitäisi munkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja laihduttaa kiloja.

Oletko painanut enemmän vai noista kiloista aloitat?

Sitä vaan, että oletko jo saanut kiloja pois?

Onnea kovasti laihdutukseen!!

Vierailija

noudattanut normaalia ruokavaliotani ja niitä kiloja tässä tiputtelen.



Mun hyvänolonpaino on 56 kiloa, on ollut koko aikuisikäni ja siihen tahdon takaisin. Kokemuksesta tiedän, että helmikuussa olen takaisin 56 kilossa.



T. 2

Vierailija

aamulla: kahvia, actimel-juotava jugurtti (rasvaton)

lounas: broileri-mango-salaattia

välipala: karjalanpiirakka (sorruin, ei olisi pitänyt!!)

päivällinen: ihan vähän chilihärkää sekä nuudeleita (tosi vähän!!)

nyt illalla tarkoitus ottaa ehkä joku ruisleipäpalanen vielä

Vierailija

Kaurapuuroa 2dl, vihreääteetä 4dl+2dl maitoa



Kanasuikaleita joissa seassa vihanneksia, söin tätä ison lautasellisen.

maitoa 2dl



kello jo kohta 18. Taidan syödä nyt omenan ja raejuustoa.



Iltapalaksi syön maustamatonta jogurttia ja mansikoita. Ja juon kamomillateetä.



Enemmän pitäisi syödä.



Paino yli 100 kg (en uskalla käydä vaa'alla)

Pituus 168 cm

Vierailija

Aamulla maitokahvi ja 1 ruisleipä, päällä tuorejuustoa (13% rasvaa) ja ohuen ohut kinkkusiivu sekä kurkkua ja salaattia



Lounaaksi mozzarellasalaattia, 2 palaa näkkäriä ja vähän margariinia, lasi piimää



kahvitauolla 1 hiivaleipäsiivu ilman rasvaa, maitokahvi



päivälliseksi kotona: 2 lautasellista itsetehtyä bataattikeittoa, 2 palaa ruisleipää ja tuorejuustoa (13%), vettä,

jälkiruoaksi 1 muffinssi.



Siinäpä tämän päivän sapuskat.



Pituus 164

paino tällä hetkellä 67, puolen vuoden päästä 57 kg.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat