Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuuko PAINONVARTIJOILLA varmasti?

Vierailija

en pysty käymään niissä ryhmätapaamisissa,joten ihan itsekseni olisin

Kommentit (6)

Vierailija

ihan saman miten laihdutat itse sinun on pidettävä huoli siitä mitä suuhusi pistät.

Painonvartijoiden ohjeet ovat helpot ja nälkää ei tarvitse kärsiä, mistään ei tarvitse luopua. Minä olen monesti laihduttanut niillä ohjeilla, ainoa vika niissä on, että kukaan ei tule meille tekemään sitä kunnon ruokaa ja sitten minä taas laiskistun ja siirryn samalle voileipä-valmisruoka-jogurttilinjalle, jonka tiedän itselleni vääräksi.

No, nyt on taas menossa uusi alku ihan omin voimin, viikossa on lähtenyt 1,5kg ja vielä en ole oikein päässyt edes alkuun.

Vierailija

ja painokin pysyy ihan mallillaan, kun omaksuu ne ohjeet osaksi arkipäivää. Niissä ohjeissa on täysi tolkku, eikä mistään tarttee luopua. Mutta tapojaan on kyllä valmistauduttava muuttamaan pysyvästi, jos aikoo pysyä kuosissa. PV:n ohjeet soveltuu hyvin suomalaiseen ympäristöön.

Laihduin aikanani 58 kilosta 51 kiloon ja olen pitänyt linjani (olen 160 cm pitkä pätkä).

Vierailija

muista ohjeita... Eli "laihduttamalla" ei laihdu pysyvästi. Muuttamalla elämäntapoja terveiksi, laihtuu. Painonvartijoissa saa ohjeita tähän muutokseen. Jos sinulla on hyvä itsekuri, laihdut ohjeilla varmasti.

Jos kaipaat tukea laihdutuksellesi, kannattaa mennä ryhmään.

Uusimmat

Suosituimmat