Vauvalla (4kk) tulee hiki kakatessa

Vierailija

myöskin rinnalla. Syntyessään hengitysääni narisi, jonka piti olla vaaratonta ja mennä ohi. Kuuluu joskus vieläkin.

N. 6 viikkoisena viimeksi lääkäri kuunnellut, ei kuullut mitään poikkeavaa silloin.

Onko mitään huolta, osaako kukaan auttaa? En halua, et mua leimataan miksikään hysteerikoksi...

Kommentit (6)

Vierailija

hikikarpalot vaan valuivat otsalla ja vaatteet kosteina. Ei ollut mitään vikaa missään. Kyllä lääkäri olisi jo huomannut jos olisi jotain huolestuttavaa.

Vierailija

Siis aivan tukka kihartuu kastuessaan..Asia alkanut hieman mietityttämään. Ikää 3kk. Tosin välillä tuntuu hiki tulevan lähinnä vauvan ollessa väsynyt ja näin ollen tuskastuu rinnalla, ei ilmeisesti jaksaisi imeä (?), vaan hanat tulisi olla heti juoksevat :) Kuinkas teillä?

Vierailija

Ei oikein meinaa huolia luumua, mallasuutteesta en oikein tiedä, miten sitä voi antaa rintavauvalle?

Lähinnä siis ihmettelen, miksi vauvalle tulee hiki niin helposti. Mun mielestä jaksaa kyllä imeä, siitä ei ole kyse. Myöskin nukkuu tosi paljon, mutta on kyllä pirtsakka silloin, kun on hereillä. Mulla on useampikin lapsi, eikä heillä ole ollut tällaista.

Huomenna meillä on 4kk neuvola, jolloin lääkäri tutkii, kyselen silloin.

Kiitos vastauksista. AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat