Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on typerintä mitä olet kuullut normaaliälyisen ihmisen suusta?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija

älynlahjoja.

Yksi lukemattomista kommenteista (liittyen mieheeni): Etkö pelästy aamuisin, kun heräät ja vieressäsi makaa musta mies?

Toinen (kun sain ensimmäisen lapseni ja soitin työpaikalle kertoakseni vauvauutiset): Minkä värinen se on? Vastasin, että sininen.

Vierailija

korvikkeen ja pullojen kanssa niin silloin auttamatta loppuukin.

Maidon tulo voi tilapäisesti vähentyä esim. äidin mahataudin takia, mutta jos sitkeästi vain imettää, tilanne palautuu ennalleen.

Lainaus:

Maito ei voi loppua kesken. No, Valiolta ei varmaan lopukaan, mutta imettävältä äidiltä voi loppua.

Vierailija

on pahasta sellaselle, joka vois juoda tavismaitoo...samoin kaikki muutki laktoosittomat tai hylatuotteet...ja sokerittomat ja..ja..ja...

näin siis mun anoppi, joka ite on päättäny, että hällä on sok.tauti ja laktoosi-intoleranssi...(kun sai vatsataudin syötyään 3 kk vanhaa jugurttia...!!)

Vierailija

Opiskelukaverini nauratti minua kerran makeasti, kun hän totesi: "Täällä haisee vanha sähkö!"

Lapsellani oli pienenä vaikea ruoka-aineallergia. Naapurini siunaili asiaa ja "lohdutti": "Yhden tutun koirakin piti viedä lopetettavaksi, kun sen allergia oli niin paha."

Raskaana ollessani ystävän mies minulle: "Mennäänkö keilaamaan, sä voit olla se keilapallo?" (Älä koskaan ikinä vitsaile herkkähermoisen raskautetun ja puuskuttavan naisen kanssa, voivat olla viimeiset sanasi...)

Mieheni yrittäessämme esikoista: "No, jos tulee joku varhainen keskenmeno, niin ei muuta kuin uutta putkeen." (Saa vielä tänäkin päivänä kuulla tästä...)

"Jeesusta ei ole koskaan ollut olemassakaan. Ihan satuja nämä jessejumalajutut." (Ei mene kaaliin erottaa historiallinen Jeesus ja uskonnollinen Jeesus. --> Eihän Kekkonenkaan ole ollut olemassa, kun en ole koskaan nähnyt sitä. Kekkosfanien kuvamanipulaatiota kaikki valokuvat.)

Vierailija

Ehkä poikaystäväsi äiti tarkoitti peräpukamia, jotka todella pahoiksi yltyessään voivat myös "luiskahtaa" ulkopuolelle.

Ja potalla istuminen ja kakan vääntäminen urakalla tosiaan lisää niiden mahdollisuutta.

Omalla pojallani eivät ainakaan parantuneet pahat pukamat, kun istui ja luki jatkuvasti vessassa pienenä, ellei kielletty. Meni kakalle ja unohtui lukemaan.

Vierailija

Lainaus:

mistä sulle tulee mieleen että ystäväsi mieltää sen luonteenpiirteeksi??? Itsekin pidän kauniimpana sellaisten ihmisten ihoa, jotka eivät pala helposti auringossa ja voisin kuvitella myös sanovani sen. Vrt. brittiläisen pinkki iho vs. vaikka italialaisen iho.

Toisekseen, monet näistä jutuista ovat selkeästi sutkauksia tai letkautuksia jotka on heitetty vitsinä. En sano että kaikki, vaan monet. Ja te raukat ette ole ymmärtäneet.

Hän ei tarkoittanut pitävänsä kauniimpana jne. vaan pitävänsä IHMISINÄ enemmän sellaisista, jotka eivät pala auringossa, siis nimenomaan ikäänkuin kyseessä olisi luonteenpiirteeseen verrattava ominaisuus. Siis se, että joku yrittää olla palamatta auringossa, häiritsee hänen elämäänsä koska hän itse ei pala helposti, ja vaaleampi ihminen ei ole vain itseään järkevästi suojeleva vaaleampi ihminen, vaan ärsyttävä nipo.

Vierailija

Lainaus:

Sanoi käyvänsä kaverin kanssa kävellen uimarannalla 3km suunta.

Kuulemma käy helposti kun eihän se ole edes pitkä matka.

Sanoin että mä en todellakaan jaksais enkä pystyis viiden muksun kanssa. Sanoin että on pitkä matka lähtee kävellen. Olis kyllä kova homma. Käyn mieluummin autolla.

Ei ymmärtänyt. Jospa se sit ymmärtää kun sille kolmas lapsi tulee.

Vierailija

Sanoi käyvänsä kaverin kanssa kävellen uimarannalla 3km suunta.

Kuulemma käy helposti kun eihän se ole edes pitkä matka.

Sanoin että mä en todellakaan jaksais enkä pystyis viiden muksun kanssa. Sanoin että on pitkä matka lähtee kävellen. Olis kyllä kova homma. Käyn mieluummin autolla.

Ei ymmärtänyt. Jospa se sit ymmärtää kun sille kolmas lapsi tulee.

Vierailija

oon naureskellut sitä , tosi hauska juttu ; )

Vierailija - 13.1.2009 19:58 (ID 1256648)

mä hokasin saman jutun niin vanhana, että tajusin olevani tyhmä

että :Hei, nyt mä tiedän mitä N Y T tarkoittaa, sehän tarkoittaa nyt;)!

Kyllä nauru piisasi.

Vierailija

Entinen kollega: ulkomailla en käyttäisi neekeri-sanaa, mutta Suomessa se on ihan ok.

Toinen kollega: Olen kuullut, että afrikkalaisilla on iso penis, onko näin? Minä: Siis oletko tässä tiedustelemassa parisuhteeni intiimeimpiä asioita? Mitä ajattelisit, jos minä kysyisin sinun miehesi peniksen kokoa? Toiseksi, vaikea sanoa afrikkalaisten miesten penisten koosta, olen nainut vain yhden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat