Katselevatko miehet teitä muita naisia aina UIMAHALLISSA?

Vierailija

Olen ihan nätti nainen, jolla ok kroppa. En mikään missi kuitenkaan. Käännän miesten päitä siistiksi laittautuneena, mutta en todellakaan jossain tuulipuvussa.

Mutta tämä ihaileva uimahallituijottaminen - onko se miesten luonnossa vai mistä on kyse? Itse en tunne oloani uimahallissa yhtään hehkeäksi punaisine naamoineni ja märkine hiuksineni. Huvittavaa kun tässä on se, etteivät miehet katsele kroppaani, vaan kasvojani.

Onko saunapuhdas nainen uikkareissa sitten niin ihana?

Kommentit (7)

Vierailija

Mutta toisaalta tuo selittäisi senkin, miksi työpaikan saunaillassa miehet tuijottivat minua silmät sikkurassa tultuani saunasta. Itse tunsin itseni siinä tilanteessa todella rumaksi, kun oli kampakin jäänyt kotiin. ;)

ap

Vierailija

Kyllä muakin tuijotetaan, vaikka kroppakaan ei ole edes kovin hyvässä kunnossa, eikä naamakaan erikoiselta näytä ilman meikkiä.

Vierailija

Tietysti nykyään ei ne ihan poikaset enää (onneksi). Mä olen huomannut muissakin yhteyksissä, että silloin kun olen mielestäni aivan karsean näköinen (tyyliin lähtenyt ilman meikkiä rupuvaatteissa kauppaan), miehet katsoo perään! Kyllä se luonnollinen look tuntuu miehiin vetoavan.

Vierailija

Onko edes mitään kauniimpaa kuin suihkunraikas nainen märkine hiuksineen ja punehtunein poskin? Ajatukset siinä ainakin alkaa vaellella kun sellaisia naisia näkee ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat