Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä kortsu on tosi epämiellyttävä ja halun tappaja

Vierailija

Meillä on pakosta ollut koko suhteen ajan kortsu käytössä koska viisi vuotta sitten selvisi etten voi käyttää hormoniehkäisyä.

tässä syitä miksi kortsu on huono:

a) sitä voi käyttää vain kerran, ei siis koskaan huolettomia tuntien rakasteluita ilman että välissä miehen täytyy käydä huolellisesti pesulla.

b) olemme aina käyttäneet sitä ohjeen mukaan mutta kerran poksahti rikki sisään työntyessä (oli kai liian kuivat olosuhteet) ja kerran luiskahti sisään kun oli liian kosteaa. pitää siis olla sopiva kosteus että yhdyntä onnistuu.

c) b:n tapahtumista johtuen minulla on välillä kamala haluttomuus raskauden pelossa. Olen ihan neuroottinen kosteuden suhteen ja kyttään että kortsu on varmasti kunnolla. Joskus kesken yhdynnän sydän hyppää kurkkuun kun pelästyn että nyt irtosi ja sitten tunnelma on lattiassa.

d) joskus pitkässä yhdynnässä miehellä veltostuu. Kortsun kanssa yhdyntä on keskeytettävä mutta ilman sitä voi olla rauhassa sisäkkäin ja jatkaa kun vehje taas jäykistyy.

e) minä huomaan selkeän eron yhdynnän tunnossa jos on kortsu. vehje tuntuu jäykemmältä ja joustamattomalta kun ilman sitä miehen iho joustaa pehmeästi vaikka olisi rajumpaakin menoa..

Pakko kuitenkin käyttää kun ei ole vaihtoehtoja.

Muita samanmielisiä?

Kommentit (7)

Vierailija

tarkoitin että rullatessa sieltä kumin alta voi sormien kautta joutua spermaa kortsun pintapuolelle silloin ei auta vaikka käyttäis hanskoja kun ne hanskalla vuoratut sormet siirtää ne siittiöt siinä missä hanskattomatkin..

-ap

Vierailija

Siksi pitää pestä koska kun kalu on kostea siellä kortsun alla niin uutta rullatessa spermaa voi joutua sormista kumin pintaan ja sitä kautta emättimeen..

Joo, (tiedän), pieni riski mut riski kumminkin.

Vierailija

mutta en ymmärrä kohtaa a), miksi miehen pitää mennä huolelliselle pesulle ??? jos laittaa uuden kortsun niin sama kai se mitä siellä alla on, ts. spermaa jo valmiiksi

meillä ei toisaalta harrasteta mitään maraton-yhdyntää jossa miehellä välillä veltostuis tai vastaavaa.

Vierailija

vois olla niin että käyttää sellasia lääkärin kumihanskoja uutta kondomia laittaessa jotka voi sitten viskata pois jos ne on mahdollisesti tartutettu spermalla

Uusimmat

Suosituimmat