Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette RAKASTUNEET toiseen mieheen, kuinka pääsitte yli

Vierailija

vaikka tunne oli molemminpuolinen? Itse olin rakastunut toiseen, varattuun, vaikka itsekin olen naimisissa. Mitään ei koskaan tapahtunut (fyysisesti), mutta tunne oli molemminpuolinen? Nyt mies teki selväksi, että tilanne ei voi jatkua, koska hänellä on tunteita myös vaimoaan ja perhettään kohtaan. Ymmärrän sen hyvin (itselläni ei enää tunteita miestäni kohtaan) ja annoin tämän toisen miehen mennä vaikka molemmille teki tiukkaa. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Ei siis mitään fyysistä pettämistä, ainoastaan henkistä rakastumista (varmastihan voin sanoa ainoastaan omalta kohdaltani, vaikka mieskin on antanut niin olettaa). Kuinka pääsen yli tilanteesta? En halua olla enää yhteydessä mieheen, sillä kunnioitan hänen perhettään. Oma itsekäs tuska on silti suunnaton. Kuinka olette selvinneet? Onhan joku selvinnyt vastaavanlaisesta tilanteesta onnellisena?!!!

Kommentit (2)

Vierailija

tuntee itsensä loukatuksi. Jos oikeasti rakastaa jotain, päästää hänet kyllä irti ilman että pitää mitään tuskaa tuntea. Ole kiitollinen siitä mitä olet saanut kokea ja jatka elämääsi eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat