Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin exän ansiot viime vuodelta ja oli 59 000 € ja aina valittaa ettei ole rahaa, elarit

Vierailija

tulee miten sattuu.

Kommentit (6)

Vierailija

silti lapsiperheessä se helposti kuluu, nyt kun olen hoitovapaalla. Eli jos on muita lapsia, ja asuntolainaa, niin uskon, että rahasta voi helpostikin tehdä tiukkaa. Mutta toki olen sitä mieltä, että lapsen maksuista ei silti saa joustaa yhtään.

Vierailija

Lainaus:

Idean toki sain tästä ketjusta mihin viittaat ja siellä oli ohje miten verotiedot kysytään. Kiitos siitä.

Meni elarit uudelleen tarkistettavaksi sillä sanaan olen luottanut ja puolta pienemmiksi on tulonsa sanonut.

Eikä ole uutta perhettä eikä muita lapsia.

ei se tarkoita välttämättä, että lapsisi (sinä) tulet saamaan yhtään enempää elareita. Vanhemmat näes jakavat lapsensa kulut, joten älä vielä nuolaise!

Vierailija

Kaksi teini-ikäistä lasta ja erosta jo aikaa. Kaikki vanhemmat tietänevät että kulutus kasvaa vuosien myötä ja pikkulapsiaikaa ei voi verrata teinin kulutukseen.

Luulisi tuosta rahasta riittävän OMILLE LAPSILLEEN ei siis minulle sentään vähän enemmän kuin minimimaksun verran.

Mitä muut tekisivät tilanteessamme.

Vierailija

Idean toki sain tästä ketjusta mihin viittaat ja siellä oli ohje miten verotiedot kysytään. Kiitos siitä.

Meni elarit uudelleen tarkistettavaksi sillä sanaan olen luottanut ja puolta pienemmiksi on tulonsa sanonut.

Eikä ole uutta perhettä eikä muita lapsia.

Uusimmat

Suosituimmat