Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Raskausviikkoja on kertynyt 13 olen lähdössä matkalle kun rv 19! Mitä kokemuksia? ainakaan neuvolasta ei tullut sanomista:)Lennän Ryanairilla mutta en tiedä pitääkö olla lääkärintodistus mukana vai ei? Finnairilla kuulemma tarvitaan, jos lentää yli rv28! Kertokaa, kukaan tietää kaikki mahdollinen tieto lennoista raskaana. :D odotetaan matkaa todella innolla koko porukka!

Kommentit (3)

Viikolla 19 et tarvitse vielä lääkärintodistusta. Viikko jonka jälkeen tarvitsee todistuksen, vaihtelee lentoyht. mukaan. Yleisimmin sen tarvitsee raskausviikon 34-35 jälkeen. Itse olen lentänyt vielä viikolla 30+, ja tässä raskaudessa tulen lentämään vielä viikolla 35.

Tukisukat on hyvä olla mukana, jalat tuppaa turpoamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Raskausviikkoja minulla 30+3 ja kun palataan reissusta 32+3. Mun raskaus on sujunut loistavasti joten uskallan reissuun lähteä, Viime raskaudessa oltiin viikoilla 19-21 ja silloin ei raskautta oikein vielä huomannutkaan.

Tukisukat otan lentokoneeseen jalkaan ja juomisesta pitää huolehtia. Paikan päällä katson ihan kuin Suomessakin että ruoka on puhdasta ja hedelmät hyvin pesty eikä majoneesi ole seissyt lämpimässä pöydässä yms.

Me lennetään TuiFly:lla ja siellä todistus tarvittaisiin rv32 eteenpäin mutta hain varmuuden vuoksi todistuksen tokkopa siitä ainakaan haittaa on.

Myös äitiyskortin nappaan mukaan varalta.

Meillä on vain neljän tunnin lento mutta pitää muistaa jaloitella kuitenkin.

Oikein hyvää matkaa sinulle!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat