Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko nyt oikeasti raskaana? kuinka luotettava testin tulos?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

niin, siinä se otsikossa tulikin. kuinka luotettava on Apteekin oma raskaustesti. Hujautin sen äsken menemään, ja positiivista näyttää. Kuukautiset noin 2 pvää myöhässä... Mahaa vihloo, ja rinnat turvoksissa ja arat.

Varsinaisesti ei olla yritetty tulla raskaaksi, menikö tämä tosiaan ns. kertalaakista?

Anteeksi sekava teksti... olen vielä vähän shokissa.... ?:|

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllähän siinä varmaankin näin on päässyt käymään, enpä ole kuullut että raskaustestit aiheettomia plussia näyttäisivät. Itse olen raskautunut kolmesti "kertalaakista", kakkosta ehdittiin jopa "suunnittelemaan" ja "yrittämään" - sen pari viikkoa siis :) Toivottuina ovat silti kaikki syntyneet, siksi onneksi on tämä pitkä kantoaika. Ekalla ja nyt kolmannella kerralla olen järkyttyneenä plussatestiä vessanpöntöllä istuessa tuijottanut, kun en ole voinut ymmärtää miten se on ylipäätään ollut mahdollista!

Onnea matkaan!

t. eikkuli, 38+3

Vierailija

Kyllä jos se plussaa näyttää, olet raskaana. Tosin noin alussa voi vielä tapahtua mitä vain.

Itse odotan kolmatta, ja sekä ensimmäinen että tämä kolmas ovat saaneet alkunsa kertalaakista :) Kummankaan kohdalla ei olla vauvaa yritetty. Se on yllättävää miten helposti se joskus voi käydä. Toki tiesin että ainahan se on mahdollista, mutta varsinkin tän kolmannen kohdalla ajattelin ettei toista voi mitenkään tulla niin helposti. Näköjään voi. Nyt uskon :)

ONNEA!!!!

Piiperö & tytsi 30+2

Uusimmat

Suosituimmat