Pojalle imeksi Otto Eemeli

Vierailija

Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

kun se haittaa että nimi on yleinen? Minusta on järkyttävää tämä ilmiö, että täytyy vain hakea sitä kaikista erikoisinta nimeä, jota kukaan ei ole vielä koskaan Suomessa laittanut.. Minä olen imarreltu jos lapsellani on sellainen nimi, josta muutkin tykkäävät. Omakin nimeni on yleinen eikä koskaan ole haitannut että luokallani ala-asteella oli esim. saman niminen tyttö. Anteeksi vaan, mutta en ymmärrä mielenliikkeitänne..

Vierailija

eino on tosi yleinen viime vuosina ollut. :/ olisin itse halunnut sen, kun se on lapsen isopapan nimi, mutten tahdo koska se on niin monella ja koska se on tuplanegatiivi Ei- No.

Käy kattelemassa väestörekisterikeskuksen sivuilta, siellä oi tarkistaa montako samalla etunimellä rekisteröityä suomen kansalaista on.

Vierailija

Meillä on 2005 kastettu Otto ja päiväkodeissa ei ole ollut kaimoja.. Joten ei se ainakaan tuolloin ollut kauhean yleinen..

Laittakaa ihmeessä. Ja jos joskus menee ulkomaille niin sielä myös tunnetaan nimi.

Vierailija

Otso Eemeli, ja ollaan tykätty nimestä kovasti! Vaikeaa oli keksiä mutta ei poika voisi mikään muu olla kuin Otso, meidän oma karhunpoika :)

Vierailija

Okkoa myös mietitty, mutta ei ihan kolahda. Noel olisi meistä kiva, mutta lapsella paljon amerikkalaisia sukulaisia jotka eivät osaa suomea ollenkaan, emmekä halua joulua lapsemme nimeksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat