Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka paljon ostitte vaatteita alennusmyynneistä

Vierailija

itsellenne?

Mä aika paljon ja nyt vähän morkkis..

Kommentit (9)

Vierailija

tuli ostettua pari paitaa ja housut. Olin suunnitellut ja odottanut alennusmyyntiä, ja säästänyt vähän rahaa. Tosin ainakin mun mielestä aleissa on ne surkeimmat rytkyt, joten..

Ap:n "pulmaan" en osaa muuta kuin todeta että onkai sinulla elämässäsi mielekästä tekemistä? Että saisit muuta ajateltavaa..

Vierailija

yhet kengät kevääks/kesäks. Tarpeeseen villakangastakin (vanhasta hajos vetoketju). Olisin ostanu pelkän vetoketjun, jos mulla olis ompelukone.

Vierailija

Ensinnäkään en pääse shoppailemaan kun vauva ja lapsi (ja miehen omat menot) sen estävät, toiseksi olen niin perkeleen plösähtänyt ettei edes huvita ostaa tämän koon vaatteita.

Jos olisin kuosissa niin takuulla olisin shoppaillut.

Vierailija

vaatteita en itselle ole vielä ainakaan ostanut lainkaa, huomenna olisi vapaa, tarkoitus olisi käydä katsastamassa jos jotain olisi vielä kaupoissa jäljellä.

Vierailija

.kaksi mekkoa puoleen hintaan,mutta hintaa jäi silti niille yli 100 e yhteensä. kolme paitaa, josta yksi liian pieni..

tuijotin just vaatekaappia ja mietin, että miksi en saa mielihyvää enää esim 2 kk sitten ostetuista vaatteista, vaan pitää olla uutta, että olisi kiva pukea päälle..mitenhän tästä pääsee eroon

ap

Vierailija

-kengät 110€

- Mexxin silkkimekko 80€

- Hilfigerin t-paita 50€

- Stefanelin neuletakki 90€

Hillitsin itseni, ENKÄ ostanut Mulberryn laukkua 370€:lla, joten ihan hyvin suoriuduin :-)

Uusimmat

Suosituimmat