Onko ketään alle 40-kymppistä, jolla sekä asunto että mökki

Vierailija

täällä. Millä olette rahoittaneet nämä?

meillä mies haaveilee mökistä, mä taas nykyisen asunnon vaihtamisesta isompaan..

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

tajunnut ihan tuota kolmosen viestiä. ELi onko se joku sukulaisen mökki, jos ei ole oma? Vai miten voi olla mökki, jos ei se ei ole oma ja ei ole siitä vastuuta?

Vierailija

Kesämökin mies sai vanhemmiltaan ennakkoperintönä.

Löytyy myös 2 autoa, mönkiä, moottoripyörä ja lasten 50 ja 80 mopot.

Nuo on ostettu käteisellä.

Mies on 35v ja minä 38v. Lapsia meillä on kolme.

Vierailija

helsingissä asuvia ja kaveripiiristä ei kyllä kenelläkään ole omaa mökkiä. just ehkä nyt eka asunto ostettuna. omien vanhempien mökkiä ei voi laskea.

Vierailija

että meillä on sekä ihana asunto, joka ei oo meidän, eli siitä ei oo velkaa eikä vastuuta, ei ole myöskään vuokra-asunto..

sekä mökki, joka ei sekään oo meidän elikkä siitäkään ei oo velkaa eikä vastuuta...

Vierailija

Itse asiassa oma lähes velaton (alle 15 000 euroa) rivitaloasunto ja kokonaan oma mökki. Asunto ollaan säästetty ihan itse ja mökki tuli osin perintönä, osin ostettiin muu perikunta pois. Ollaan eletty ihan tavallista säästäväistä elämää ja toisaalta oltu mm. ulkomaankomennuksilla ja muutenkin edetty uralla mukavasti.

Itse olen 35 ja mies jo tosin 42

Vierailija

Meillä on asunto ja pikkuruinen kakkosasunto ja kesämökkitontti. Mökkiä ei siis vielä ole, mutta ajatuksissa on rakentaa ennen kuin minä (vanhempi osapuoli) olen 40 ja vietän sitten 40v päivät mökillä. Kaikki ollaan maksettu omilla palkkatuloilla, ei olla siis peritty mitään. Mutta meillä kaikki on vaatimatonta, joten siksi se on ollut mahdollista normaaleilla tuloilla.

Vierailija

aikanaan n. 60 000e ja arvo nyt 160 000e. Asuntolainaa omaan kotiin on jäljellä reippaasti, n. 200 000e, mutta mökki on jo maksettu. Lisäksi hieman lainaa sijoitusasuntoon, mutta sen kulut hoituvat vuokratuloilla. Välillä käy mielessä että mökin voisi myydä ja sitten maksaa asuntolainaa pois, mutta toisaalta on mökki niin huippu paikka ettei haluta luopua siitä. Luovutaan vasta jos on pakko (toisin sanoin rahat loppu). Ikää meillä 33v molemmat ja kaksi lasta+koira.

Vierailija

Vai luuliko joku OIKEESTI, että ap kyseli joidenkin 400-vuotiaiden omaisuudesta?

Vai tuleeko täydellinen olo, kun huomauttaa jonkun toisen virheestä?

En tajuu!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat