.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN viikko 3 ¨' * ' ¨:.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 32v ja 36v, Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

maren74, tjot

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minä79, 29 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, tjot

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la elokuu 2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Alkuun maalaisompulle jaksamista ystävän tukemiseen. Hyvä kun olet juttuseurana ,sitä varmasti kaivataan.

Nani:Mullakin kävi mielessä et mitä jos se "kiitos nyt riittää" tunne ei tule neljännenkään jälkeen.. Huh,sanoinko mä tosiaan noin? Välillä tuntuu etten oo itellenikään myöntäny että kyllä sen neljännen haluisin.

Mullakin aikaajoin käy mielessä ettei tähän hullunmyllyyn enää lisää vauvoja kaivata ja silti samalla ajatuksissa se et vielä haluisin kokea raskauden ja synnytyksen ja kaiken sen ihanankamalan myllerryksen minkä pikkuvauvat tuo tullessaan.

Mulla ei tainnu olla mitän oikeaa asiaa taaskaan,kunhan jaarittelen.En nyt muista kellä oli ehkä plussaa odotettavissa mutta peukkuja pidän pystyssä kaikille tasapuolisesti.

Itestäni tuntuu vähä hassulta kirjotella näitä mietteitäni. Kenellekään en ole kertonut että voi olla ettei lapsiluku jääkään kolmeen. MIehen kanssa toki asiaa ollaan puitu. Alkuun mies oli vähän että mitä ihmettä.. Mutta nyt tuntuu et se on jo päättänyt. Kun joskus sivulauseissa oon ollu huomaavinani sen suuntaista kommenttia. Esim.kun oon miettinyt mitä sitten kun nykyinen kuopus on kolme. MUn työpaikka lopetti toimintansa meidän paikkakunnalla ja tämän takia auki tilanne.

Jatkaisin vissiin vaikka kuinka kun alkuun nyt pääsin mutta ´pikkuneiti roikkuu lahkeessa siihen malliin että sillä on painavaa sanottavaa tähän touhuun. Siispä sanon nyt mukavat torstain jatkot kaikille!

Vierailija

Menkat alkoi!!! Pääsen kuukuppiharkkoja jatkamaan ja clomeilemaan -toivottavasti vikaa kertaa piiiitkään aikaan;D Ja just kalenterista katoin, että h-hetket oliskin ennen miehen reissua eli ei meniskään tää kierto hukkaan. No jäitä pitäis kuitenki laitaa hattuun, kun ei clomitkaan mulle välttämättä ovista tee ainakaan normiannoksella, mut toivossa on hyvä elää.

t.iloisempi ja toiveikkaampi Eltemia!

ps.kyllä mäkin joka toinen päivä pähkään onko ihan hullua haluta vielä yks, kun on muutenkin ihan eläintarhamenoa välillä, mut aina tuun siihen tulokseen, että ei oo:) Vielä kerran haluan kokea raskauden, synnytyksen, nuuhkia vauvan tuoksua, imettää pitkään -ja tarjota kuopukselle edes suht samanikäistä seuraa.

Vierailija

Jestas kun kylymä! Hellassa pakko pitää valkeaa, tulee tuo kosteus sisälle saakka. Toiveita pakkasesta näkyvissä kuitenkin, kivaa.

Juupa juu, noi tiedot on jääny mulla vähän puutteelliseks.

Oma ikä 34, mies 29. Mun lapset tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Ja Pohjanmaalla asutaan.

Näin pikaisesti ennen iltapalaa, palataan asiaan.

Maren.

Vierailija

Tänään onkin olut kivaa, oltiin lasten kanssa päivällä prinsessa-synttäreillä . Herkkuja ja kaveri seuraa sai lapset ja äitikin. Mukava tapa aloittaa viikko.

Eltemialle pidellään peukkuja täälläkin. Jospa sittenkin...

Kiitos nani muismisesta. Jääkaapilla annoin periksi, makkarissa melkein. Miksi ihmeessä sitä pitää odottaa ne yhdet kuukautiset?? Mä meinaan tikutin aamulla OVIKSEN!!!! voiko olla mahdollista?? vai onko mulla vielä jäänteitä keskenmenosta?? Blaah! Epätoivonen olo. Ei viitsisi millään antaa tilaisuuden mennä ohi..

Semmoista rusehtavaa vuotoa on pyyhkiessä ei muuta..

Nyt just en muista mitä muuta piti kommentoida, mutta tervetuloa uusille ja vanhoille. Palailen pirteämpänä asiaan

äitix3

Vierailija

mimmuli2010 toivotaan, että tuo yksi hoitokerta riittää ja pääsisitte sitten tositoimiin =)

axuliina Tervetuloa mukaan! Kyllä täällä uutta väkeä on koko ajan odotettukin!

pönttö-örvelö Me ollaan ajateltu niin, että neljä menee siinä missä kolmekin =)

maalaisomppu Sinulle lämmin lohdutushali ja voimia ystävän tukemiseen.

minä79 Harmi tuo nega, sitä kuitenkin joka kerta niin toivoo että olisi positiivinen ja raskautunut.

nani76 Nuo elokuvat ovat sellaisia että niihin jää koukkuun ja harvemin sen jälkeen enää jaksaa touhuta vällyjen alla. Meillä ei vain elokuvamaku mene yksiin kuin uuudempien tuotosten osalta, mies kun ei tykkää vanhoista elokuvista.

No ei plussata taas tässäkään kuussa.... menkat alkoivat nyt aamulla. Eli meillä alkaa yk 5 jos nyt olen laskenut oikein ja kp 1

Mammariini hitusen jo harmistuneena

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!

Vierailija

Karsee ilma taas :/ on se vaan ihme miten tuo ilma noin vaihtelee...viime viikolla manasin -20 asteen pakkasia ja nyt on +3 ja rapa lentää...ihan älytöntä...

Maren74: Laitoin sut tuonne listaan...tosin kaikki tietosi melkein uupuvat, sori...jospa laittelet seuraavalla kerralla tekstiisi tietoja mitä haluatkaan antaa niin mää päivittelen niitä vaikka tuohon...

Pönttis: Kiva kuulla sustaki tällä puolen...eikö ookki ihme juttu tää kuumeilee-ei kuumeile -juttu? :D Mitenhän me se Vitanovaki saatais tänne juttujaan kertomaan :) ...Nyt itellä on se kuumeilee -juttu menossa ku yöt meillä menee tosi hienosti ja tissillä ollaan enää tyhjennysmielessä iltasin ennen nukkumaan menoa...ei kait sieltä enää paljo mitään tuukkaan :DD

Eltemia: vaikket pinoutunukkaan niin huomasin kuitenki tuon sun alotuksen...useita tero-kuureja syöneenä niin kyllä ne menkat aika tarkkaan 3pv päästä alko...tosin mulla alko teho yhen piltsun kuurista heikkeneen "loppuajasta" ku vuoto tyrehty miltei tyystin ja lekuri antoikik jo kahen piltsun kuurin jota en koskaan alottanukkaan ku heitin ne mäkeen ja olo parani...ja menkatki jäi jonnekki...sillä raskauduin :D siitä terottomasta kierrosta heti...eli jospa se ois sulla ihan sen vuoksi täti jääny tulematta...ootko testannu siis? bd bd toivottavasti sulla oiski tärpänny!!

Mites Mammariini...? Miltäs siellä näyttää...täällä piinaillaan jo kovasti :D bd bd

Entäs Minä79? Eihän täti ole vaan kurvannu paikalle? bd bd että pysys poissa!

Kuinkas Omppu jakselee? Jokos olet puolta vaihtanu? Toivottavasti jakselet jo paremmin!

äitix3: meinasi kysyä miten tarkastuksessa meni mutta se onki vasta viikon päästä...ihan olen päivissä sekasin...Ootko malttanu oottaa sinne asti vai "ootko joutunu antaa periksi"? :D

ON: hirvee migreeni taas päällä...hermot menee ihan tyystin...ja jumissa on koko akka...eihän sitä muuta tarvita...pitäs varmaan nukkumaan mennä että ohi sais...se on mun paras lääke.

Ovis taitaa olla käsillä vaikka siitä eilenkö laitoin etten ole bongaillu mutta sen verta limanen olo on että se on just sitä...jospa sitä kuitenki jaksais illalla vietellä rakkaan miehensä (tosin eipä tuota tartte kauheesti vietellä :D)

Tässä nyt hirvitellään mikä tauti ekaksi meihin iskee...kuopus on kovassa kuumeessa ja nyt vasta illalla nokka alko mennä tukkoon (eilen siis kuume nousi, enkä päässy tänään ystävän tuppereille jota on ootettu toista kuukautta!) ja tänään tuli tieto että esikon joukkueessa jyllää vatsatauti ja eilen olivat isukin kanssa poikien kanssa turnauksessa...että silleen...ja ukkokultahan on lähössä loppuviikoksi reissuun....huoh...bd bd ettei mikään pöpö tänne enää tuu...

Huomenna siis lekurille...vähän kyllä jännittää...

Mukavaa viikonalkua ja pinoutukaahan ystävät hyvät!

nani kp17 (29-34)

Vierailija

peukuista! :) Ja sä oot jo noin pitkällä! :)

VOi miten ikävää Omppu:( Varmasti rankkaa tukea ystävääsi. Voimia!!

Tervetuloa kaikille uusille!!! Täällä on hyvä meidän vauvahullujen turista! ;D

ON: ei menkkoja vieläkään. Tää on NIIN turhauttavaa odottaa, että pääsisin aloittaa clomit. Tein aamulla tyylipuhtaan nega-r-testinkin, kun mielikuvitus alkoi taas tuottaa oireita: lämmöt koholla, ei menkkafinnejä ym. mutta ei sitten kuitenkaan eli ei se llut oikea ovis, vaan PCO-temppuja silloin kaks viikkoa sit, muuten olis tänään alkanut jo. Soitan huomenna gynelle, ja pyydän Primoluttin seuraavaan kiertoon. Ihan peestä, jos parikin viikkoa pitää joka kierrossa ootella menkkoja terojen jälkeen, kun niitä saa muutenkin ootella...grrrrr.

Viikon jatkoja kaikille ja +++++-tuulia!!!!

Eltemia kp jotain

Vierailija

Elikkäs helou vaan ja tervetuloa "tauolla" olleet (anteeksi, en muista nimimerkkejä kunnolla)

Kovasti tuntuu että on porukka vähentynyt, liekö sitten niin suuro osa jo odottajien puolella... =)

Toivottavasti me muutkin sinne peian suuntaamme.

Omaan napaan heti mentäköön, eli nyt on Loop hoito tehty ja kuukauden päästä selviää että tarvitaanko uusi hoito vai oliko tällä selvä. Utelin toki samalla että koskas saisi raskautua ja vastaus oli että heti tuon 4 viikon jälkeen saa alkaa yrittämään jos vaan ei tarvita uutta hoitoa.

Nyt koitan sitten selvitellä päätäni kun olen tosiaan lähdössä opiskelemaan ja koulutus olisi ohi 2vuoden päästä, mutta nyt tuntuu aivan mahdottomalta odotta sinne asti vaan HALUAN vauvan HETI....

No tässä nyt vielä aikaa pohtia,mutta luulenpa että taitaa taas jäädä opiskelut hetkeksi jäihin =D

Niin ja joku kysyikin, eli omaa alaani jatkan eteenpäin.

No kaikille nyt terkkuja ja koitetaan olla aktiivisia tämän palstan suhteen.

Pitänee nyt lisätä että kuume polttelee jo niinkin pahana, että meinasin alkaa jo mammavaatteita katselemaan....

Nyt hyvän yön toivotukset ja pahoittelut runsaasta oman navan jauhamisesta.

Mimmuli2010

Vierailija

En ole alun jälkeen kirjoitellut,vaikka käynkin melkeen päivittäin kurkkaamassa kuulumisianne. Juu käyn myös odotuspuolella neliapiloita vakoilemassa:) Meillähän tuo pienin on nyt 9kk ja imetän vielä eikä menkkojakaan ole näkynyt.joten kovin konkreettista tämä ei vielä ole. Mielessäni pyörittelen ajatusta sinnetänne. Niin kuin joku täälläkin totesi kun olo on silti se että mitä jos vielä. Olipas siinä hyvin muotoiltu lause:)

Muutenkin olen miettinyt tuota lapsilukua paljon. KUn meillä se oli alunperin kaksi mielessä. Tässä matkan varrella on sitten alkanut ajatella toisin. Kolmas vauveli tuntui sitten ikäänkuin ekstrapalkinnolta:) Ja sen piti ihan oikeasti olla se vika. Missä se mieli sitten alkoi kallistua siihen että ei ehkä olekaan? Tuumaan että varmaan jossain siinä välillä kun kärräsin tuoreen tyttäremme synnytyssalista osastolle.. Välillä se tuntuu aivan järjenvastaiselta,vaikka pääosin nytkin kaikki on menny ihan hyvin. Mutta miksi haluaisin taas ne kaikki vaivat mitä se "ihana" raskausaika tuo tullessaan. Ennen ihmettelin että mikä mahan kaipuu? Nyt se iski kun märkä rätti heti kun edellinen oli ulkona:))) Ja onhan niistä vauvoista oma hommansa sen raskausajan jälkeenkin,nyt kun tässä alkaa jo se pikkuvauva-aika olla taas ohitettu niin onhan se ihanaa tehdä välillä muutakin kun vauvajuttuja. Mutta mutta valintojahan tämä elämä on. Ja mä en pääse tästä ajatuksesta. Mä en VOI sanoa että nyt riittää!!

Tais tulla aika omanapaista vuodatusta,mutta kovasti plussaa teille jotka jo sitä toivotte. Sitä myös mietin mitä esim.suku sanois vaikka meidänhän se asia on. Miten teillä muilla on? Tai siis miten luulette että uutinen otetaan vastaan.

Kiva on tosiaan ollu lueskella teidän juttuja. Kun on näitä muitakin jotka ei haluaolla se normiperhe:) Eikun hyvät keskiviikon jatkot neliapiloiks tahtoville!

Vierailija

Mä olen ihan kuitti. oli taas tänään töissä henkisesti niin vaikea asiakas. Pidän työstäni ja työkaverit ja pomo on aivan ihania. ja Elokuussa olisi tarkoitus sitten mennä täyttäpäivää tekemään, mutta henkisesti on kyllä välillä raskasta. On mulla omatkin murheet kotona...Onneksi voi töissä purkaa oloaan. ja täällä.

Pahoittelut negasta mammariini, kyllä se vielä siitä. (kai se olit sinä?? nyt lyö taas ihan tyhjää)

minä79: jaksamista teille, loukkaantuiko sun mies pahasti? Ilm. ei omalle alalleen voi palata.. Vaikea paikka varmasti teille kaikille, toivottavasti löydätte ratkaisun.

ON: onneksi maanantaina on se jälkitarkastus. mua on nippaillut koko viikon nivusista ja erityisesti munasarjojen kohdilta.. MegaOvis?? tai mikä lie.. toivottavasti löytävät jos jotain vielä on.

Kiloklubi: Aloitin "laihiksen" maanantaina ja tiistaina oli se jumppa, nyt olis -500g. taitaaa olla nestettä mutta hymyilytti kuitenkin kun kävin puntarilla. Jesh! enää olis jäljellä 6kg.

Hyvää viikonloppua kaikille ja pistäkäähän peitot liikkeelle :)

äitix3

Vierailija

Piti vaan välillä laittaa jo tuo menemään. Minulle kun tuppaa käydä aina niin että mitä pidemmästi kirjoitan sitä varmemmin koko teksti katoaa johonkin bittiavaruuteen...

Jotenkin hirvittää kuitenkin tuo neljän kanssa selviäminen. Ei niinkään paljon nyt kun olisivat kaikki vielä suht pieniä, mutta entä sitten neljän murkkuikäisen kanssa..?! Noin kauas kun katselee niin hirvittää vähän tuo taloudellinen puolikin.. neljä mopoa, neljä kertaa autokoulu, neljät harrastus maksut (mitä sitten lie innostuvatkaan harrastamaan..) jne. Tosi silloin olisin itsekkin työelämässä ja asuntolaina jos ei ihan maksettu niin ainakin tosi hyvällä mallilla (toivottavasti..).

No alkaa pienten poikien vatsat kurnia jo siihen malliin että pitäisi saada soppaa pöytään joten täytyypi lopetella!!

pönttö-örvelö ja pojat -02, -03, -07

Vierailija

Axuliinalle paljon tervetuloa mukaan joukoonn. Mukavaa kun uusia tulee kun on jonkin verran tämä meidän pino hiljentynyt.

Se onko neljäs vauva järkevää on varmaan yleinen pohdiskelu täällä ja itse painiskelen saman asian kanssa.

Olen ajatellut, kuten joku muukin täällä sanoi että asiat sujuu omalla painollaan ja uskon että meillekin se neljäs mahtuiosi ja täydentäisi juuri tämän meidän perheen.

Ihanaa kun muillakin on lapsilla pieniä ikäeroja ja loputon vauvakuume =DDD

Aloin jo välillä meinaa todella huolestua että olenko ainoa jolla krooninen vauvakuume, muttta onneksi sitten löysin tämän palstan ja muita kohtalotovereita.

Nyt täytyy rehellisesti tunnunstaa että minulla oli vapaata ja löysinkin itseni hurjista alennusmyynneistä,joihi paloi rahaa 100e!!!Nyt hirveä ostokrapula päällä, mutta kun kaikkea tarvittiin ja tein todella hyvän löydön kun sain 119euron takin 35eurolla,eikös vain?

Nyt pitänee mennä hakemaan lapset tarhasta ja laittaa kaalisoppa tulemaan.

Niin ja muuten,mitenkäs täällä menee tuo kiloklubi juttu nykyään,vieläkö siinä ihmisiä mukana? Itse aloitin tänään laihdutuksen ja ostin luontaistuotekaupasta tuollasita litkua jota pitää juoda litra päivässä ja maistuu aivan kamalalle, mutta auttaa kuulemma aineenvaihduntaa vilkastumaan ym. eli kokeillaan toimiiko.

No nyt siis aurinkoiset päivänjatkot kaikille toivottelee mimmuli

Vierailija

Eltemialle: onnea menkkojen alkamisesta! jotenki hullua onnitella täällä tuollaisesta mutta tässä tapauksessa kyllä..nyt saatki ottaa sitte "järeämmät"keinot kehiin...toivottavasti niistä on juuri sitä apua mitä kaipaatkin eli plussaa!! bd bd

äitix3: tsempit jumppatunneille...siitä se lähtee!! Valoisampaa kevättä teille toivoen!

Mammariini: mites se kierto eteneekään...täällähän alkaa ihan jännittää puolestas! :) bd bd voi oispa tärppi sulla käyny...

Kiloklubi: Mulla on kans niin että kaapissa eikä missään muuallakaan ei sais olla mitään mikä vois tuonne suuhun eksyä...niin hyvä itsekuri mulla on, itse asiassa mää sain itteni pidettyä todella hienosti ennen joulua kurissa jopa 3kk mutta voih ku repsahin ja tässä sitä ollaan...

Mää käyn ite kerran viikossa yksit.pilatestunnilla, pitäs vaan saada johonki väliin edes yks ryhmätunti että sais paremman hyödyn noista...kotonaki pitäs tehä mutta eipä saa aikaseksi...mulla vaan on ongelmia saada kuopukselle hoitajaa, tuon yksit tunnit olen ottanu just sen vuoksi että voin ottaa sen sinne mukaan...muutaman kerran olen nyt käyny yksinään siellä...ja ne onki mun eka kerrat muutenki ihan yksinään 1,5vuoteen...Kävelylle pitäs tää ahteri saada...

minä79: No voi surku tuota negaa...mutta sullahan vielä toiveita on jos sun plussat ovat viipyneet noinki kauan ja eikö sitä muutenki sanota että niin kauan on toivoa ku ei menkkoja näy...tosin allekirjottaneella sekään ei pidä paikkaansa...mutta kovasti peukkuja pitelen bd bd bd

voi kyllä ne kaks lasta muuten hyvinki mahtuu samaan huoneeseen...meillä niitä aikoinaan oli 4! siis mää olen esikko ja sitte nuo mun sisarukset...meidän perheellä oli sellanen 75m2 kolmio...siitä muutettiin sellaseen okt:oon jossa oli tytöille ja pojille yht.huoneet ja vanhemmille kans oma makkari...Meille hommattin tuon kuopuksen ootusaikana 7-paikkanen auto, mutta eipä sinne tavarat mahu jos kaikki 7 paikkaa ovat käytössä joten periskärry mukana on monestikin ku pohjoseen mennään sukuloimaan.. :DD

viveli: mää luulen että se raja tulee siinä vastaan ku luonto sanoo että ei enää kiitos...eli jospa tässä ois vielä kymmenisen vuotta aikaa...tosin meidän isän sisko tempas tuossa pari vuotta sitte kuopuksensa pikkasen vajaa 48v...Mää olen aina halunu suuren perheen...mua kiehtoo ajatus siitä että sitte niitä lapsenlapsia ois sitte kans enempi ;) viidestä lapsesta miehelleni silloin seurusteluaikoina puhuin mutta katotaan nyt mitä aika tuo tullessaan...

mimmuli2010: ihana tuo sun mammavaate idea! :DD mää taas olen ihan hulluna pieniin vaatteisiin (siis vauvojen) ja sitte noita kaiken maailman synnytys ja vauvaohjelmia tulee kateltua aina ku vaan ehtii ja muistaa...ja älähän huonoa omaatuntoa ostoksistas tee jos kaikki tuli tarpeeseen :) aika halvalla takin kyllä sait, onnea!

ON: jaa, ei sitte mitään uutta...ukkokulta reissunpäällä, onneksi tulee huomenillalla kotiin....me ollaan käytetty nyt ehkäisyä...nimeltään Hercule Poirot :DD ollaan siis lainattu veljeltäni niitä kausia ja ollaan jääty koukkuun...joka ilta kateltiin elokuvia myöhään yöhön ja pöllyyttelyt jäi meille vähään ku ei vaan jaksettu enää: vain joka toinen tai kolmas päivä... :DD no katotaan miten meidän käy tässä kierrossa...mukavaahan tuo on kans viettää aikaa kultansa kanssa ;)

Kaikille tasapuolisesti plussatuulahduksia puhaltelen! jospa sitä taas plussa-allto meidät kaappais ja veis muutaman tuonne toiselle puolelle...

no nyt meen jo palstaa tukkimasta...mutta teidän seura on niin mukavaa yksinäiselle rouvalle...

nani kp 20 (29-34)

Vierailija

Täällä on ollut hiljaista. Mäkään en oo vaan jaksanu kirjottaa, vaikka oon käyny lukemassa.

ON: menkkoja oottelen. Viimeisen teron nappasin torstaina, mut ei vieläkään näy, ja sekös ärsyttää. Olin jo laskenu, että tällä viikolla pääsen aloittaman clomit. Ja jos vuotoa ei kuulu tälä viikolla, clomit jää seuraavaan kiertoon, kun mies onkin mun laskujen mukaan just otolliseen ajankohtaan monta päivää laskettelureissulla -en viitti turhaan popsia hormoneja nääs. Höh ja pöh:( On tässä vielä pikkiriikkinen jännitysmomentti eli se mun kohta kaks viikkoa sit tikuttama "wannabe"-ovis, joka ei kyl gynen ultrassa näkynyt, ja joka kuitenki yritettiin hyödyntää. Eli sen mukaan to pitäis viimeistään alkaa, mut jos ei sittenkään ala, mä hermostun!

Viikonjatkoja kaikille ja plussatuuliaja peuhausintoa! KIva äitix3, että sulla jo iloisempi mieli! :)

Eltemia joka piinailee ehkä?

Vierailija

Voi omppu kun oli surullisia uutisia! :( Kovasti haleja ja voimia ystäväsi tukemiseen!

Elternialle pidän kovasti peukkuja!! Olis tosi kiva saada sinutkin odotuspuolelle jo! bd bd bd bd bd

Niin kuin tietenkin teidät kaikki muutkin. :)

Oma napa odottaa jännittyneenä ensi viikon neuvolaa ja ultraa, että saa varmuuden, että masussa voidaan hyvin!

Terkut kaikille

sani rv 11+6

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat