Kuinka monella teistä on muuten ihana mies, mutta

Vierailija

seksin kipinä ei ole?

Olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta. Hän on minulle ihana kumppani, ymmärtäväinen ystävä ja lapsilleni hyvä isä. Meillä on molemminpuolista arvostusta, kannustamista ja lohduttamista sekä hauskaa yhdessä. Näin on aina ollut.

Mutta se seksipuoli. :/ Meillä ei ole oikein koskaan ollut kovaa kipinää sillä alueella. Kyllä me seksiä harrastamme ja siitä osittain nautimmekin, mutta se ei ole lähellekään sitä mitä kaipaan. Mies kokee pitkälti samoin. Kyse ei ole esim. taitojen tai kommunikaation puutteesta, vaan kipinän. Meillä ei ole kemiaa, ei vetovoimaa.

Kun tapasimme, seksi ei ollut kummankaan prioriteettilistalla ihan kärjessä. Siksi varmaan asia ei haitannut meitä. Nyt haittaa.

Onko tähän mitään lääkettä? Pettämään en todellakaan halua lähteä, en myöskään vaihtamaan miestä. Onko minun vain hyväksyttävä, että tämä yksi asia tulee ikuisesti olemaan se meidän parisuhteemme kipeä osa-alue?

Kommentit (4)

Vierailija

en kyllä olis ikinä ryhtynyt suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, kaverit on kavereita ja parisuhde on eri juttu kuin kaverisuhde. Mutta jos se seksi ei silloin aluksi kiinnostanut niin onhan se ymmärrettävää, en kylläkään usko, että sitä kipinää voi mitenkään pakottaakaan. Eli kai sinun on sitten tyydyttävä tuohon, jos et kerran vaihtamaan tai pettämään lähde. Mitä se mies asiasta ajattelee ja onko varmaa, ettei hän ole käynyt hoitelemassa tarpeitaan jossain muualla?

Vierailija

tosin nyt ollaan kahden pienen lapsen takia niin uupuneita, että seksiä ei ollut viime vuonna lainkaan.... Mutta uskon, että kyllä se tästä. Ja minä olen kyllä hoitanut asiaa joskus syrjähypyillä. Ja aion tehdä niin jatkossakin, jos kotona en saa tarpeeksi. Karmeaa, mutta näin se vaan menee. Hyvä seksi on kuitenkin niin ihana asia. Mutta niin on ehjä liittokin ja lapsia hoitava ja rakastava isä, jota minulla ei koskaan ollut ja siksi en eroa.

Vierailija

osapuoli uumoilee samanlaista. Voit aloittaa vaikka viemällä miehesi katsomaan eroottisia elokuvia tai vastaavalla. Tai jos puhumaan pystytte, niin kysy, mistä mies haaveilee. Aloita vaikka kyselemällä, kumpi seksikäämpi rinnat vai peppu. Pienillä askelilla vaan eteenpäin. Kyllä siellä toisellakin kytee lemmen paloa, puhallat vaan ihan hiljaan hiileen, ettei ihan heti sammu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat