Harmittaa. Kävin kampaajalla ja tukastani tuli ihan liian lyhyt, tätimäinen polkka :(((

Vierailija

Minulle ei sovi alkuunkaan näin lyhyet hiukset!! Koen olevani tosi tätimäisen näköinen, ja kun olen vielä raskaana ja kasvoissa turvotusta jne niin hitto kun tunnenkin itseni juuri tällä hetkellä niin rumaksi ja vanhaksi! Itkettää ja harmittaa!!

Kommentit (11)

Vierailija

mutta niska on ihan superlyhyt, ja sivuiltakin otti liiiikaaa vaikka sivut on pyritty pitämään pitempänä :(( Vahalla olen yrittänyt laittaa mutten sitten kai osaa, tai vaha on vääränlaista, tai kaikki aineet on vääränlaisia :( Olen myös koettanut tupeerata ettei olisi päätä myöten. Mutta raskauskin vaikuttaa varmaan hiusten käyttäytymiseen, kun ne tahtoo olla semmoset latteat. Paksut kyllä muuten, mutta en saa niitä nyt nätisti millään!

ap

Vierailija

Itse tietää mitä tahtoo, niin osaa semmoista lähteä tekeemäänkin. Ja luulen siinä kanssa hyväksyvän sen tuloksen paremmin, kun sen tekee itse. Jokainen virhe on itse tehty, ja siitä voi syyttää vain itseään. :)

Leikkasin itselleni polkan, ja on muakin välillä vähän kaduttanut kun oli pitkä tukka aiemmin. Toisaalta ne hiukset kasvaa kyllä takaisin, niin eipä siinä paljon menetä lopulta, saapahan kokeilla uusia juttuja. :)

Vierailija

Mulla myös ihan sama tilanne. Kampaaja ehdotti tuota polkkiksen leikkaamista ja asiaa pohdittuani mietin että miksipäs ei pitkästä aikaa. Viimeksi käydessäni sitten leikattiin niska lyhyeksi. Ja minä kun en viihdy yhtään tässä tukassa! Sitä paitsi ärsyttää kun en saa enää hiuksia kiinni, joten ne on pakko pestä nyt useammin. Lisäksi laittoi hiuksiini astetta tummemman värjäyksen tyveen, joka sekin näyttää minusta pöllöltä.

Ja kaiken päälle olen ihan samaa mieltä, että näytän nyt vanhemmalta tässä fledassa kuin aiemmassa mallissa. Tässä iässä (38v) kun sekään ei enää ole suotavaa. Kysyin asiaa mieheltänikin mutta 10v kokemuksella hän jo osaa vastata tällaiseen kysymykseen - eli ei rehellistä arviota sieltäkään saatavissa. =)

Pari viikkoa vielä 'pakko' kärsiä tämän kanssa että saa edes värin uusiksi.

Vierailija

Kampaajalta tulen aina itku kurkussa, vaikka miten selkeät ohjeet olisin antanut. Monesti olen vienyt kuvankin, millaiset tai edes suunnilleen millaiset hiukset haluan. Mutta kun ei ne osaa. Ei ne tiedä, mitä tarkoittaa sentti tai kaksi, eikä ne osaa tulkita kuvia. Kyllä mä sen ymmäärrän, ettei ihan samanlaista voi tehdä kuin mitä kuvassa on, mutta edes sinne päin. Mä leikkasin monta vuotta itse, mutta loppukesästä erehdyin taas kampaajalle. Nyt on tukka kasvanut taas siihen malliin, että otan itse sakset käteen.

Vierailija

ostapa Osisksen hiuspuuteria niin johan rupee luirukin tukka pysymään kuosissa! Sitä kun tupsuttelet tyveen niin ei ihan heti lötkötä päätä myöten!

Vierailija

kävin eri kampaajalla kuin tavallisesti, eikä tytsi ymmärtänyt yhtään mitä halusin. Sitten vielä leikkasi reilusti liian lyhyeksi, joten joudun kasvattamaan aika pitkään ennenkuin pääsen lähellekään sitä mitä haluan.

Potuttaa joka aamu , kun yritän tukkaa laittaa:-(

Vierailija

Mä en ikimaailmassa suostuisi siihen että leikataan hiukset lyhyiksi, vaikka olen jo 38v. Inhoan yli kaiken lyhyitä hiuksia! Jos kampaaja sellaista ehdottaisi (mitä ei onneksi tee, muuten vaihtaisin kampaajaa!), niin sanoisin suoraan, että ei kiitos! tottakai kampaajat haluaa kaikenmaailman "hienoja" kampauksia leikellä, mutta ei niihin tarvitse suostua. Ei ne kampaajat siitä joudu kärsimään, vaan se asiakas. Huomenna kampaajalle menossa, raidat laitan kuten ennenkin, ja vain latvoista vähän tasoitellaan, kuten aina. Tuttua, ja ah!, niin turvallista :).

iina723

Mää halusin tosi lyhen polkan.  kampaaja leikkasi juuri niinkuin halusin, eli 1mm terällä takaa hieman korvien yläpuolelle. edestä lyhyt otsis!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat