Onko kukaan käyttänyt Dexem-voidetta atooppiseen ihottumaan?

Vierailija

Olen kärsinyt ikäni atooppisesta ihottumasta ja heti tartuin mainokseen ja googlasin tuotteen. Dexem ei sisällä kortisonia. Kokemuksia kaipaa, millaiseen ihottumaan se tehoaa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

just tuli mainos ennen kymppiuutisia. Tuo Dexem ei ole myöskään kallista ja sitä saa myös hiuspohjaan.

Minä taas olen käyttänyt Elideniä, mikä on samantyyppistä kuin protopic. 50 e maksaa se tuubi...

Vierailija

Olen käyttänyt 40 vuoden aikana kaikki markkinoilla olevat kortikoidi- ja takrolimuusivoiteet (kuten Protopic) ja tämä Dexem näyttää melko lupaavalta! Auttaa myös käsi-ihottumaani ja koska ei sis. kortisonia, saa laittaa useasti päivässä! Olisipa keksitty jo aikaisemmin - ei olisi kortisonit ohentaneet ja "syöneet" ihoani etenkään kasvoista, joissa kortisonin pitkäaikaisen käytön jäljet ovat ikuiset! Kokeilkaa!!!!!!

Vierailija

Physiogel - nimistä voidetta joka löytyy myös apteekin sivuilta? Mä en oo kokeillu totakaan...onkohan siinä panthenolia?? Mä kuun oon sille allerginen

Vierailija

että ostin Dexemiä kans kokeeksi eikä siitä ollu mitään huomattavaa apua. Sain myös Physiogeliä näytepakkauksen apteekista, eikä sekään ainakaan nyt lyhyellä käytöllä tuntunut mitenkään erikoiselta...eli Protopic on ainoa joka auttaa, edelleen... Harmi :(

Vierailija

Tutustuin tähän Physiogeliin ja tutkimusten mukaan se lisää huomattavasti atooppisten lehahdusten (ihottumien) väliä verrattuna tavalliseen perusvoiteeseen. Ei siis pelkästään lievitä kutinaa mutta myös lisää oireettomien päivien määrää.

Tästä Dexemistä ei ole vielä kokemuksia.

Ihoa ei sisäänsä voi "paksuntaa" voiteilla, ainoastaan suojata ja lievittää oireita. Iho toipuu itsekseen ajankanssa ennalleen.

Vierailija

Hoitoturve on ehdottoman pätevä atooppiseen ihon hoitoon. Käytä aluksi vähintään kolmesti viikossa saunassa. Jatkossa riittää harvemmin. On edullinen, kätevä, ei lisäaineita, pelkkä luonnontuote.

Vierailija

Mainostetaan nyt televisiossa, ei ollut omassa vakiapteekissa, 30g voide tuubi oli n.10e. Ei ole lääke, vaan ns. samaa sarjaa kuin perusvoiteet, nekään ei sisällä kortisonia :DDD

Vierailija

En ollut kuullutkaan physiogelista.

Elidel on reseptilääke, kelan korvattava. Itse asiassa lastenlääkäri kirjoittaa sitä lapselleni, mutta minä käytän sitä myös kasvoihin.

Vierailija

Ilokseni huomaan, että ketju on elänyt omaa elämäänsä minun poissaollessani.

Kokeilin Physiogelia, mutta en ole ollut tyytyväinen siihen, Se poistaa vain kutinaa, ei muuta. Pitääpä kokeille Dexemia,kun sitä noin kehutaan.

Olen itse 40 v ja kärsinyt ihottumasta koko elämäni. N. 25 v sain ihottumaan kasvoihini ja iho oheni kortisonista. Sain ihon takaisin normaalipaksuiseksi syömällä puoli vuotta vivida-kapseleita. Siis näitä rypynestopillereitä. Se ihan oikeasti tekivät ihon paksummaksi, ettei ihottuma heti iskenyt samaan paikkaan.

Vierailija

toimi mulla ja tytöllä heti ekan kerran jälkeen. koitin kyl tytölle eka pienelle alueelle ku se on niiiiin herkkä kaikelle. nyt ollaa löydetty meidän tuote!

Vierailija

Tuosta Physiogelistä sen verran, ettei ainakaan mulla tehoa niin kuin pitäisi... En tiedä pitäiskö sitten malttaa käyttää pidemmän aikaa.

Minäkin olen kärsinyt tästä kaameasta ihosta lähes aina. Nyt 22-vuotiaana näytän niin pahalta, etten kehtaa varmaan kesällä kulkea bikineissä. Laittakaahan lisää kommenttia tuosta Dexemistä! Saako siitä muuten kelakorvausta?

Vierailija

Eilen näin jonkun mainoksen ja mietin ihan samaa...että oliskohan tosta apua. Mulla on auttanu vain Protopic- voide tähän asti, mutta kun se on niin törkeen kallista, kela-korvauksen kanssakin 30g maksaa 35€ :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat