Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä abortinvastustajien kööri tänne on pesiytynyt?

Vierailija

Eikö teille oo omaa voorumia?

Kommentit (14)

Vierailija

Kaikki mikä on laillista on vaan hyväksyttävä! Toki oman mielipiteen voi esille tuoda mutta se helvetin syyllistäminen laillisesta teosta voisi loppua!

Vierailija

Lainaus:

Eikö teille oo omaa voorumia?

täälä yksi joka vastustaa ns turhaa aborttia. aihe arka ja henkilökohtainen. omat vanhmpani olivat teinejä (16v) kun synnyin. tiedän että moni muu olisi valinnut toisin, minun annettiin syntyä.

Vierailija

mutta ainahan joku suhtautuu aiheeseen kevyesti.

Aistin, että täällä olisi tänään mahdollisuus hyvään keskusteluun. Itse asiassa olen hämmästynyt, kuinka inhimillistä tuo keskustelu avaamassani ketjussa on - joskus abortinvastustajien toiminta ja raamatulla päähän lyöminen on ihan silmitöntä tällä palstalla. Abortista puhutaan henkilökohtaisella tasolla ihan liian vähän, se on tabu, ja siksi halusin hieman purkaa vaikenemisen ilmapiiriä.

Pelottavinta on mielestäni se, kuinka osalta menee täysin ohi se mitä toinen ihminen kirjoittaa.

t. toisen ketjun ap

Vierailija

ihan päinvastainen kööri. Aborttia ylistetään ja sen tehneitä kehutaan. Joku jos uskaltaa henkäistä päinvastaista, alkaa kamala paapatus.

Vierailija

Lainaus:

ihan päinvastainen kööri. Aborttia ylistetään ja sen tehneitä kehutaan. Joku jos uskaltaa henkäistä päinvastaista, alkaa kamala paapatus.

Vierailija

Tuskin vielä edelliselläkään. No, semmosta se on, kun jäädään sinne pikkukyliin, jossa ei voi muuta tehdä kuin lisää lapsia sen naapurin pojan kanssa, joka itse asiassa on sukuakin, mutta niinhän ne kaikki siellä päin on.

Sitten näitten lapset nai sukulaisiaan, kun eivät pikkukylää paremmasta tiedä. Tyhmyys eikun tiivistyy.

Vierailija

kun puhutaan, et jossain YLISTETÄÄN aborttia; ihan kuin siihen kannustettaisiin. Ilmeisesti av-mamman mielestä se, että YMMÄRRETÄÄN aborttiin johtaneet syyt=ylistetään?

Jokainen raivaa oman polkunsa.

Vierailija

Minulle ei ole tehty aborttia, mutta tiedän monta sellaista, joiden olisi ollut syytä se tehdä. Ei ole mukavaa seurata lapsia, joiden elämä on yhtä helvettiä.

Uusimmat

Suosituimmat