"Minä rakastan sinua"

Vierailija

Kuinka nopeasti nuo sanat tulivat käyttöön suhteessanne?

Kumpi sanoi ne ensin, mies vai nainen?

Kommentit (6)

Vierailija

mellä ei käytetä noita sanoja koskaan :(

ei edes lapsille,

kai se on joku omasta lapsuudesta peritynyt tapa kun ei ole meillekään koskaan sitä sanottu tai vanhemmat toisilleen.

mutta kovasti koitan sitä muistaa kertoa ja ottaa mukaan sanavarastooni, se on vain kovin vaikeaa sillä se ei vain tule luonnostaan.

tosin luulen kyllä ja toivon tietenkin että kaikki sen tietävät sanomattakin ja tekojen perusteella.

Vierailija

itse en vielä silloin osannu vastata siihen oikein muuta ku kiitos.. Nyt kun yhteistä matkaa on 11v takana, molemmat sanoo joka päivä.

Vierailija

Monta vuotta meni niin, että nukkumaan mennessä mies toivotti hyvää yötä ja sanoi rakastavansa ja mä vastasin et niin mäkin sua. Nyt 10 vuoden jälkeen mies kertoo rakastavansa (useamman kerran viikossa) ja mä vastaan edelleen, että niin mäkin sua ja sekin tuntuu jotenkin vaikeelta. Mä olen sanonut mä rakastan sua ehkä2-3 kertaa näiden vuosien aikana. Ne ei vaan tule luontevasti, vaikka oikeesti rakastankin =/

Vierailija

En muista millon minä nuo sanat sanoin. Varmaan joskus vuoden-parin seurustelun jälkeen.

Mies ei ole sanonut sitä vieläkään.

Jos minä sanon miehelle rakastan sinua niin vastaus ei ole ikinä edes että niin minäkin sinua. Yleensä vastaus on MIKSI :/ .

Vierailija

vaikka oltiinkin teinejä (mies 19, minä 20). Mies on sanonut muistaakseni 2 kertaa sen jälkeen. 1,5v ollaan oltu yhdessä.

Usein puhutellaan toisiamme rakkaana yms.

Kotona en muista kuin muutaman kerran kun mulle ois se sanottu... Vaikea sanoa itsekin

Vierailija

ei oltu varmasti kovin kauaa oltu vielä yhdessä. minä vain siihen hymyilin, kun olin ihan äimänkäkenä:). nyt viitisen vuotta oltu naimisissa ja melkeimpä joka päivä sanotaan niin toisillemme, ja myös lapsille. mikään ei ole niin suloista kun meidän 3vee poju tulee ja sanoo: äiti, minä rakastan sinua:)!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat