Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ette hyväksy silikonirintoja?

Vierailija

Jos siis naisella tosi pienet rinnat, kolmen imetyksen jälkeen. Nainen itse haluaa rinnat ja mies haluaa myös. niin miksi ollaan niin sitä vastaan?

Itse olen aina kärsinyt pienistä rinnoista ja nyt kolme lasta imettäneenä olen tilannut leikkaus ajan ja mies on innoissaan. Imetys aikana nautin todella paljon c-kupin rinnoista samoin mies. Onko se kateutta vai mitä kun ollaan niin silikoneja vastaam. En todellakaan aio näytellä rintojani missään muualla kuin aviovuoteessani niin onko se muille naisille todella niin kamallaa että haluan nauttia seksistä miheni kanssa????

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

tämä nyt meni sitten riitelyksi ja toisten haukkumiseksi. Kuvittelin jo av-palstan sen verran muuttuneen että nämä itsestään huoltapitävät naiset voisivat kirjoitella täällä ilman vittuilua - mutta erehdyin. Tämä on edelleen hiirulaisten luvattu maa..

Vierailija

Paitsi en minäkään ole silikonirintoja hankkimassa. Ymmärrän toki ap:n tunteet ja pidän sinua rohkeana, kun kerran ryhdyt toimiin.

Minäkin haaveilen siitä, että mulla olisi edes B-kupin rinnat, nyt ne ovat latistuneet AA:ksi kahden imetyksen jälkeen. Mutta silikonit kyllä hirvittää myös. Ja toisaalta mies pitää minua ihanana ihan tällaisenakin eli kai sitä pitäisi itsekin hyväksyä tämä tosiasia, että tällaisena olen loppuelämäni. Mutta tosiaan, vaatteetkin kyllä istuisi paremmin - saati bikinit kesäisin - kun olisi sitä täytettä vähän enemmän.

Lainaus:

Paitsi etten ole aikaa mihinkään varannut ;) Mulla myös kolme imetystä takana ja rintani todella pienet. on kyllä olleet aina pienet ja olen saanut koulussa kuulla lauta huutelua yms. Ja mä myöskin nautin suuresti isoista rinnoistani kun imetin ja mieheni myös! Tuntuu että monet vaatteet istuisivat paljon paremmin jos olisi hiukan enemmän täytettä, eikä tarvitsisi aina käyttää geelirintsikoita. Ja esim bikineitä olisi huomattavati kivempi käyttää kun olisi jotain täytettä! Olen monesti miettinyt miten mukavaa olisi jos omaisin edes b-kupin rinnat! Leikkausta en vakavissaan ole kuitenkaan rohjennut miettiä... Mutta siis ap ymmärrän sua täysin!!!

Vierailija

ryntäävät leikkauksiin? Eiköhän silloin ota ne kiusaajat liian todesta ja omaa todella huonon itsetunnon? Ajattele, jos joku ensin kiusaa liian pienistä rinnoista ja sitten leikkauksen jälkeen joku taas liian isoista. Ja eikun taas uuteen leikkaukseen. Just!

Ja ihan järkyttävä tämä henkilö, joka ei voi imettää, koska rintojen muoto on tärkeämpi kuin vauva (onkohan edes aito?). Ikävä kyllä tähänhän Suomessakin ollaan menossa. Kohta kaikki haluavat synnyttää ennenaikaisesti, ettei maha revähdä. Amerikoissa tätä ainakin jotkut äidit jo yrittävät.

Vierailija

Lainaus:

Lisäksi kun lapseni odottelee leikkausaliaikaa jo kolmatta kertaa, niin tuntuu äärettömän turhauttavalta, että jossain leikkaussalissa jonkun tissejä muotoillaan ja tyttäreni odottaa suurta ja henkeäkin uhkaavaa leikkaussaliaikaa.

Tiedän toki, ettei sama kirurgi lastani leikkaisi, mutta silti...

lapsesi kanssa sinne yksityiselle ja maksa itsesi kipeäksi. Rinnat leikataan yksityisessä sairaalassa jossa leikkaukseen pääsee silloin kun se _itselle_ sopii, ei silloin kun kirurgeilla on aikaa. Ja nämä plastigankirurgit jotka leikkaavat rintoja eivät työskentele julkisella sektorilla, joten heidän tissileikkaukset eivät siis ole pois sinun lapsesi leikkausajasta.

En jaksa tästä asiasta väitellä. Tosiaan jokainen tekee niinkuin haluaa, toinen leikkaa tissit ja toinen ei. Olkoot sitte turhamaista, itse ainakin elän tämän yhden elämän ja aion siitä nauttia. Jos se jotain av-mammaa ahdistaa niin ahdistakoon. Ei ole minulta pois :)

Vierailija

Lainaus:

toivoisin kyllä, että niitä ei tehtäisi kovin nuorille. Juuri näin dokumentin, jossa äiti maksoi 16-vuotiaalle tyttärelleen silarit. Tuntui aika pahalta. Tytöllä oli vähän huono itsetunto, ja rinnat pienet.

Teki mieli sanoa, että aikalailla kaikilla 16-vuotiailla on sekä pienet rinnat että huono itsetunto. Ja se asia kyllä monasti siitä vielä muuttuu, ainakin sen itsetunnon osalta.

Ja oli hyvin nätti tyttö, ihan sopusuhtaiset rinnat oli. :/ Minusta se on vähän kieroa.

Tämä ei kyllä ole ihan yksiselitteinen ja helppo kysymys. Itse olen tietysti silikonirintoineni hieman jäävi vastaamaan mutta..

a) perinteisesti äitihän tekee kaikkensa lasten hyvinvoinnin eteen. Joskus äiti voi jopa toimia hieman typerästi ja harkitsemattomasti koska lapsen etu menee kuitenkin kaiken edelle

b) lasta saatetaan kiusata rintojen takia ja jos perhe on sen verran vauras että silikonirintojen laitattaminen tyttärelle ei tuota mitään ongelmia niin miksi ei?

c) jos tytöllä on huono itsetunto ja ne rinnoilla paranee (ja rahakaan ei tuota ongelmaa) niin miksi ei?

Toiset käy parikertaa luxuslomalla karibialla ja saavat muistoksi muistikortillisen kuvia, ripulin ja tippurin. Toinen laittaa saman rahan rintoihin ja ne kulkevat muistona lopun elämän.. Elämä on valintoja

Vierailija

Ei se minusta nyt niin paha kommentti ollut, saman jutunhan siinä itse sanoit.. Voihan joku toinen valita toiset arvot, jos nuo asiat nyt arvovalinnoiksi laskee. Itsehän itsestäsi täällä puhut, kai oletitkin kommentteja omaan tilanteeseesi? Et varmaan luullut kaikkien olevan samaa mieltä?

Minusta ei mitenkään paha kommentti. Eikä siinä mielestäni yleistetty silikonikansaa. No joku kyllä sanoi hänelle tulevan tiettyjä mielikuvia. Itse kyllä yleistit pahemmin tuolla hiirulaisjutulla.

Nojaa. Tee miten tykkäät, niin muutkin tekee.

Vierailija

Varsinkin kun pääosa ottaa ne omilla rahoillaan! Jokainen aikuinen ihminen tietää mitä kropalleen tekee ja mihin rahansa pistää. En ole mikään tuomari antamaan siihen hyväksyntää tai paheksuntaa.

Pienet rinnat voi olla jollekkin henkisesti iso asia, jos siihen silikonit auttaa niin mikä ettei.

Vertailun vuoksi, itsensä "saa syödä lihavaksi" ja kaikkien on ilman muuta se hyväksyttävä. Mutta jos joku korjauttaa rintavarustuksen silikonilla se on jotenkin tuomittavaa???

Ja turha väittää että monta kymmentä kiloa ylimääräistä laardia ihmiskropassa on jotenkin luonnollisempaa tai terveellisempää kuin silikoni-implantit.

Vierailija

Vastaako tuo 150-kokoista implanttia? Näyttääkö siltä, että lähitulevaisuudessa pitäisi uusia? Ilmeisesti ei, kun olet yhä tyytyväinen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat