Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????

Vierailija

Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v

ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.

Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?

En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!

mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?

Sivut

Kommentit (151)

Vierailija

[quote]

Miksei sillä ole korvien välissä vikaa, joka vaatii seksiä puolisonsa kanssa vaikka huomaa, että puoliso ei tahdo? Sehän ei paljon raiskauksesta poikkea, jos harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka on ilmoittanut, ettei hän nyt halua.

[quote]

1. Parisuhteessa ei ole kovinkaan mota asiaa, joita voisi oikeutuetusti VAATIA. Inhimillistä ja arvostavaa kohtelua kyllä, uskollisuuttakin ehkä, mutta siihen se suunnilleen jää. Loput on toiveita, kompromissejä, avunantoa ja ystävällisiä tekoja.

2. Jos toisella on joku vaiva, jota toinen voi lievittää kohtuullisella vaivalla, miksi stä ei rakastamalleen ihmiselle tekisi? Se koomiselta kuulostava pallisärky on yksi tällainen.

3. Palveluksissa yksi tärkeä motiivi on vastavuoroisuus. Palveluksia ei sinänsä voi ansaita (paitsi jos niin sovitaan...), mutta kyllpä sitä vain ihmeesti haluaa miellyttää sellaista ihmistä, jolta saa jotain takaisinkin. Vaikka sitten niitä ylimääräisiä vapaailtoja tai sitä, että mies sanoo, että jos kerran olet väsynyt, nuku sn tänään pitkään ja minä hoidan kodin ja lapset. Toki niitä palveluksia voi olla seksipuolellakin puolin ja toisin. Ja kohtuus kaikessa, kohtuus riippuua ina osapuolista.

4. yleensäkin homma kuin homma toimii, jos molemmat yrittävät ja välittävät ja siihen päälle kommunikoivat. Joskus ei toimi silti, mutta suurin osa ongelmista on tuossa yrittämisessä ja yhteyksien tajuamattomuudessa.

Vierailija

mutta varsinainen kysymys onkin se, että missä on se yhteiselo.

Työssä ei ole aina kivaa ja joutuu tekemään paskamaisiakin hommia, eikä kukaan valita, sillä se nyt vaan kuuluu homman kuvaa.

Avioliitossa on luvattu rakastaa myöt ja vastamäessä, mutta silti "itsemääräämisoikeus", menee yhteiselon edelle.

Luulisi että avioliitto on paljon paljon paljon tärkeämpää kuin työ.

Kyllä työstäkin äkkiä kenkäää tulisi, jos kieltäytyisi hommasta, joka kuitenkin on jonkun tehtävä.

Lainaus:

milloin vain missä vain miten vain niin lykkyä vaan Mirkulle, miehellä kävi säkä.

Vierailija

Miksi puhutaan vain siitä että naiset eivät halua ja pihtaavat?

Meillä se ainakin on niin päin että mies ei halua!! Viimeksi meillä oli seksiä elokuussa -07...arvaa vaan naurataako? ja mies ei ole moksiskaan..häntä ei vain kuulemma haluta:/ Niin ja pettämistä ei ole taustalla, vaikka kaikki niin toki tulevat väittämäänkin...

Vierailija

ja samoin se, että seksiä pitäisi olla joka päivä tai joka viikko, kertoo vain siitä, että sinä itse haluat seksiä, ei siitä miten asioiden kuuluu kaikilla olla. Mutta olet oikeassa, tämä on tärkeä syy eroihin kyllä: se että oletetaan että kun minä nyt haluan jotain niin puolisoni mielipiteillä ei ole väliä jollei se halua yhtä paljon, sillä on kumminkin vaan korvien välissä vikaa ja MINÄ olen oikeassa kun kerran haluan enemmän.

Vierailija

Lainaus:

merkitsevät jotain, joka haluaa enemmän. Miksei sillä ole korvien välissä vikaa, joka vaatii seksiä puolisonsa kanssa vaikka huomaa, että puoliso ei tahdo? Sehän ei paljon raiskauksesta poikkea, jos harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka on ilmoittanut, ettei hän nyt halua. Minä olen ehkä omituinen, mutta minusta seksi on kivaa vain, jos molemmat ovat siinä mukana, ja jos joutuisin pakottamaan puolisoni siihen niin ei minuakaan enää huvittaisi.

Se, kumpi haluaa vähemmän seksiä, saa parisuhteessa yleensä aina seksiä silloin, kun itse sitä haluaa. Sitten onkin helppoa sanoa "Meillä harrastetaan seksiä vain silloin, kun molemmat sitä haluaa" SIIS käytännössä juuri tasan tarkkaa silloin, kun vähemmän haluava haluaa!!! Tässä on epäkohta, etkö huomaa? Sinun seksihalusi huomioidaan aina, kun sinulle sopii, mutta miehen halut on sitten sivuseikka. Rakkautta on sekin, että toisen tarpeet tulevat huomioiduiksi puolin ja toisin.

Vierailija

Lainaus:

Ketä itseään kunnioittavaa ihmistä nyt pätkääkään kiinnostaisi r***ata jotain ääliötä joka on aina pahalla päällä ja kiukuttelee kuin pieni lapsi jos ei saa seksiä heti paikalla aina silloin kun keksii sitä haluta, eli koko ajan, ja vieläpä olettaa, että hänen seksuaalinen tyydyttämisensä liittyy jotenkin _äidin_ velvollisuuksiin.

Lainaus:

Toinen syy,mikis tämän mielipiteen laukaisin ilmoille on se, että itse olen paljon iloisemmalla mielellä ja kaikki on mukavempaa, kun ei tarvitse kärvistellä pallisäryssä.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä./////

[/quote]

Tämä kertoo aika paljon siitä, miksi meillä erotaan niin hemmetisti. Eivät näköjään kohtaa miesten ja naisten halut ja toiveet. Seksi on TÄRKEÄ osa parisuhdetta sen joka vaiheessa ja jos se alkaa täysin mättää puolin tai toisin, niin ei oo hyvä. Meillä 3 lasta, joista 2 oli koliikkivauvoja ja muutenkin elämässä oli ajoittain esim. taloudellisesti vaikeeta, mutta seksistä ei säästelty. Se ON täysin korvien välissä miten ajan ja paikan järjestää = järjestelykysymys! Turha syyttää lapsia. Katsokaa pariskunnat itseänne peiliin ja sitten keskustelkaa ja eikun hommiin... Tämä seksiasia pitäisi olla kuitenkin aikalailla jokapäiväinen tai viikkoinen asia. t. onnellinen kolemen lapsen työssäkäyvä äiti

Vierailija

vähintään kerran viikossa. Mies on paljon paremmalla tuulella ja kestää lasten kiukutteluja paremmin, tekee enemmän kotitöitä ja leikkii lasten kanssa. Nykyään olen siis itsekin useammin aloitteellinen ja varaan aikaa seksille. Olen kyllä siitä onnellisessa asemassa, että se on itsellenikin nautinnollista, kun siihen vain tulee ensin ryhtyneeksi.

Elämässämme oli ajanjakso, jolloin olin erittäin tympääntynyt mieheeni ja tällöin osittain tämän takiakin seksissä oli viikkojen taukoja. Nyt kun seksielämämme on kunnossa, mieheni huomioi perheensä paljon paremmin. Minun täytyi siis ensin hoitaa seksipuoli kuntoon ja tämän seurauksena muutkin ongelmat helpottuivat. Eli meidän tapauksessamme säännöllinen seksi on tärkeää myös lasten hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija

Ketä itseään kunnioittavaa ihmistä nyt pätkääkään kiinnostaisi r***ata jotain ääliötä joka on aina pahalla päällä ja kiukuttelee kuin pieni lapsi jos ei saa seksiä heti paikalla aina silloin kun keksii sitä haluta, eli koko ajan, ja vieläpä olettaa, että hänen seksuaalinen tyydyttämisensä liittyy jotenkin _äidin_ velvollisuuksiin.

Lainaus:

Toinen syy,mikis tämän mielipiteen laukaisin ilmoille on se, että itse olen paljon iloisemmalla mielellä ja kaikki on mukavempaa, kun ei tarvitse kärvistellä pallisäryssä.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä./////

[/quote]

Vierailija

Lainaus:

Suurin osa miehistä kun pitää seksiä elämää rentouttavana tekijänä.

Itse ainakin olen hiilenä, jos ei viimeistään kolmen päivän välein saa palleja tyhjennettyä.

Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.

Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.

Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.

Ja viimeisen lauseen voin allekirjoittaa, kun olen sen elävässä elämässä todennut.

N44 (19v avioliittoa takana, viisi lasta ja onnellinen mies)

Vierailija

mahtaa olla huono meriitti kumppanille tosin.

montako lasta olet hannkinut tolla metodilla btw?

entä mihin sinä oikeasti edes tarvitset kumppania, miksi olet suhteessa jos pärjäät jopa sekissäkin aivan hyvin yksinkin?

Lainaus:

Miten niin pelkkään? Oma käsi on vallan varteenotettava vaihtoehto

Itse olen saanut sillä lukemattomat hyvät orkut.

Vierailija

että jokaisella naisella ei ole arkeansa sulostuttamassa miestä, joka on hyvä rakastaja. Ei välttämättä edes vetovoimaista miestä.

Jos laiska ja omaa nautintoa hakeva rakastaja haluaa vain tyhjätä sinuun pussinsa, vieläpä, kun olet itse väsynyt ja haluton, pitääkö sinun automaattisesti suostua? Etkö silloin anna aika huonoa arvonantoa itsellesi?

Seksissä pätee se mikä muutenkin elämässä: annetaan ja saadaan vastavuoroisesti. Jos toinen on aina saamapuolella, alkaa jossain vaiheessa tökkiä.

Vierailija

Mun mielestä"tottunut olemaan ilman"ei ole hyväksyttävä selitys.

Kerran viritin upeat alusvaatteet ja ajattelin että nyt on pakko tärpätä,yeah right.

"onko äidillä jääny aamulla läkkeet ottamatta" oli vasstaus siihen yritykseen...

Saiskohan pattereita suoraan postiluukkuun samallalailla kuin miesten kalsarikerhossa??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat