Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieletön vauvakuume...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ja meidän pikkuinen syntyi vasta nelisen kuukautta sitten,

huh huijaa... Koko ajan sitä ajattelee, että pakko päästä haaveesta

hetkeksi eroon ja nauttia tästä ihanasta esikoisestamme!!

Voi, onko ketään kenellä olisi/ olisi ollut samoja mietteitä ja

näin nopeaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Meidän pieni nyt kolme ja puoli kuukautta ja taistelen itseni kanssa ja yritän kuumeilua siirtää tuonnemmaksi. Ja totisesti nautin tästä pienestä ihmeestämme, mutta silti välillä kuumetta ilmassa..

Vierailija

Epäilenpä, että kyse on hormoneista! Enpä tosin voi sanoa, että olisi omakohtaisia kokemuksia. Meillä ei vielä ole lapsia, mutta ystävälläni oli samoja oireita, kun hänen lapsensa oli vasta noin pieni. Tulimme oikeastaan yhdessä siihen tulokseen, että kyllä ne taitaa ne "onnellisuushormonit" jyllätä! Nauti pienestä ihmeestäsi rauhassa... :)

Vierailija

Mä kans yritän taistella vauvakuumetta vastaan. Esikoinen täytti juuri 3kk,ristiriitaisia tunteita ilmassa. Toisaalta haluais pikkukakkosen pienellä ikäerolla,mut toisaalta haluais,et esikoinen olis vähän vanhempi,ettei olis kahta vaippaikäistä.:) Kai tää tästä!:) Ja minä myös nautin todella paljon pikkuisestamme,siitä ei todella oo kiinni!

Vierailija

ties monettako vuotta kuumetta pukkaa... Ja nuorimmainen on huimat neljä viikkoa iältään. Raskautta en kaipaa, raskauteni kun eivät helppoja ole olleet... mutta tämän vauva-ajan soisi vain jatkuvan... jatkuvan.... jatkuvan. Sitä suree jo tässä vaiheessa sen lyhkäisyyttä.

Niinpä unelmoin jo vitosesta vaikka poju numero nelonenkin vielä nimettömänä tuhisee sylissä. Kaipa mulla on jotkut hormonihuurutkin päällä, mutta jos vain minusta on vähänkin kiinni, niin ei tämä tähän jää.

Vierailija

;) Tai siis kaikkihan voi olla hormooneista kiinni mutta toisilla vaan on krooninen vauvakuume vaikka mitä tekis =) Itellä taas imetys toimii hyvin "ehkäsynä" ja hienosti mennään sen suurempia vauvakuumeita sen aikaa kun imettää mutta avot kun sen lopettaa ;D

Tälleen kolmannen jälkeen se on jo hieman helpompi jättää taka-alalle =DD

Uusimmat

Suosituimmat