Miksi mies ei osta naiselleen kivoja alusvaatteita?

Vierailija

Varmaan siksi, että niitä ei makkaroiden alta juurikaan näe. Ostappa pikku... ei siis "pikku" pöksyt naiselle jolla on 30 kg laardia alakerrassa... tai enemmän tai 10 kg vähemmän, ihan sama asia. Turhaa maksaa sellaisesta mitä ei ikinä näe kuin pyykkikorissa. Ei se alakerran soosi ole pahin. Pahin on jos maha roikkuu niin, että ei tiedä onko pöksyjä ollenkaan. Mun mielestä lihavuus on "osin" perseestä! Yritä nyt siinä miehenä tulla koko mahdollisuudella sisään kun ulottuvuutta vie jo 15 cm pois käytöstä pelkkä laardi. Loput 15 cm jyystää vakoa josta saattaa purkautua tajunnan räjäyttävää kaasua epäterveellisen pasta aterian jälkeen. Mistä tulee sanonta "pieni on kaunista"? En kysy. Tiedän.

Kommentit (10)

Vierailija

Miten oma peilikuvani vaikuttaa siihen, pidänkö vaimoa niin seksikkäänä, että haluan ostaa hänelle "kivoja" alusvaatteita?

Eli voin pitää vaimoa lässähtäneenä vain jos itse olen triathlonisti? Ei kai mieli niin toimi. En ole edes niin dementoitunut, etten muistaisi miltä näyttää 10 kg laihempi ja 10 vuotta nuorempi vaimo. Ja vaikka olisinkin, niin vanhat kuvat kertovat totuuden. Tietysti voisi silti vain ostella vaikkei halua. Siinä vain ei ole antamisen iloa mukana. Sehän siinä vaaateiden valitsemisessa kiinnostavinta olikin. Miettiä miltä ne uudet stringit näyttää herkkupepussa :)

Lainaus:

Katsokaa peiliin ennen kuin voitte katsoa suurennuslasilla puolisoanne.

Vierailija

Olen ostellut vaimolleni seksikkäitä alushousuja, läpikuultavia rintsikoita ja tiukkoja sporttiasuja.

Vaimo ei ole käyttänyt niistä mitään.

Vierailija

Kyllä minäkin ostin suhteemme alussa, kun kyseessä oli 18-vuotias solakka neitokainen. Kiinteä herkkupeppu ja kaikki. 10 vuoden jälkeen ei huvita enää ostaa. Ne on niin kalliitakin ja tuntuisi typerältä ostaa jos ei itseä huvita eivätkä "kivat" alusvaatteet sitä naista nuorenna yhtään. Ne tuovat paremminkin kropan huonot puolet esiin. On ihan sama riisuuko naiselta puuvillaiset sloggit vai jotkut 20 euron pitsiset. Stringit ei oikein näytä hyvältä, kun perse on lättänä ja selluliittinen. Tissit on lässähtäneet b-kuppiset, eipä niihinkään hyödytä mitään "kivoja" kalliita liivejä laittaa.

Vierailija

Olen laihduttanut 25kg, ja painoindeksi "lähes normaali" --pientä viilausta siis tarvitaan, ok. No, ei kiinnosta miestäni. Ei kiinnostanut ennen, ei nytkään. Ei alasti, alusvaatteissa tai vaatteet päällä. Uskoisin näyttäväni nyt suhteellisen hyvältä, ainakin muut sen ovat kertoneet. Ja huom. olen nyt 10 kg hoikempi kuin tavatessamme. Mikähän tässä kuviosa nyt on vikana?

Vierailija

...mutta vaimo veti niistä herneen nenään. Ja nuo olivat vielä aivan normi kamaa. Muutenkin rouva on seksin ja erotiikan suhteen todella ahdasmielinen, shit happens.

Mies

Vierailija

On sen verren isot rinnat, et esim. liiviostokset teen mieluiten ihan itse ja kokeilen niitä. Tosin lahjakorrtti hyvään alusvaateiikkeeseen on kiva! Pikkuhousuja onkin miehen helpompi ostaa ja jotain babydoleja ja sexyjä yöasuja. Mutta liivit tosiaan saattaisivat kuitenkin olla vääränmalliset ja epäsopivat vaikka kokoni tietääkin. Lahjakortteja siis kiitos, saa niistä sexyistä lahjakortilla ostetuista alusvaatteista sitten kuitenkin nautiskella mieskin hiukan myöhemmin. ;D

Vierailija

Oih, onneksi minulla on upea mies, joka on koko 20-vuotisen yhdessäolon aikana tuonut tasaiseen tahtiin lahjaksi toinen toistaan sexympiä asuja milloin mistäkin päin maailmaa. On nahka-asuja, on satiinia ja silkkiä ja vaikka mitä.

Toisaalta, minulla on paino pysynyt samana kun suhteen alussa ja kroppakin vaan parantunut kun nyt harrastan tosi paljon liikuntaa. Mikäs tässä on niitä käyttäessä;)

Eikä tuo mieskään ole rupsahtanut kun samaa kamppailulajia harrastaa, on vieläkin todella seksikäs ja lihaksikas. Nammmm.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat