Jenni Haukio on kauniimpi kuin Tanja Karpela

Vierailija

Varmasti hyvä valinta Niinistöltä. Ne jutut mitä lehdissä on ollut taitaa olla sielultaan vanha nainen, joten todellista ikäeroakaan ei ole.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

.. oisi pitänyt näppinsä irti 30 vuotta nuoremmasta, vaikka kuinka tekisi mieli? Toivottavasti eivät ainakaa haaveile lapsista.

Mullekin olisi appiukkokin liian nuori kun tuohon pariin vertaa. Totaalisen yök.

Lainaus:

Mielestäni Jenni on paljon Tanjaa kuniimpi ja ilmeisesti myös fiksumpi.

Onnea fiksulle Niinistölle, jolla on erinomainen harkintakyky, osoitti sen taas naisten suhteen.

Vierailija

sillä ikäeron näkyvyyttä yritetään siten pienentää. Ettei joku voi erehtyä luulemaan pariskuntaa isäksi ja tyttäreksi. Seurailepa ison ikäeron pariskuntia, niin huomaat tämän. Hollywood-viihdetähdet ovat poikkeus.

Lainaus:

Lainaus:

Olisiko syy 60-v miehessä? vrt. Päivi Lipponen.

Eihän se nyt oo syy pukeutua mummomuottiin, mun 60+ äitinikään pukeudu noin mummomaisesti

Vierailija

on liian laiha ja siksi kasvot on juonteiset ja pää kuin tikun päässä oleva pallo, siis suhteettoman suuri. Jenni hehkuu pikkuisen pyöreänä iholtaan ja on säteilevämpi ja raikkaampi kuin kulunut Tanja.

Vierailija

Itse en ottaisi noin vanhaa miestä. Ihan inhottaakin ajatus.

Mulla on sellainen tuntuma että varmaan tulee parin vuoden sisällä se vauvauutinen heiltä.

Enkä ymmärrä että kade vois olla heille muusta kuin rahasta.

Vierailija

Lainaus:

Varmasti hyvä valinta Niinistöltä. Ne jutut mitä lehdissä on ollut taitaa olla sielultaan vanha nainen, joten todellista ikäeroakaan ei ole.

Vierailija

ja selvästi älykäs. Pärjää kyllä Saulin rinnalla! Silti seuraan mielenkiinnolla, että passitetaanko hänet stailattavaksi, varsinkin jos Sauli lähtee presidenttikisaan vielä. Koska onhan Jenni ikäisekseen tätimäinen ja jos suunta jatkuu samanlaisena, ei hänestä nelikymppisenä löydy samanlaista hehkua kuin vaikka Vanhasen Mertalasta.

Vierailija

niin Jenni vie voiton. Kroppa on Tanjalla taas eri maailmasta.

Tanja menisi muuten kun pään voisi vaihtaa, on niin juonteikas ja jotenkin kolkko ilmestys. Jennillä on siloinen kaunis iho ilmeisesti ei vedä röökiä tai se ainakaan ihosta näy niin kuin Tanjasta.

Vierailija

Lainaus:

Mulla on sellainen tuntuma että varmaan tulee parin vuoden sisällä se vauvauutinen heiltä.

Jenni pukeutuu minusta hyvin hyvin korrektisti ja se johtuu varmasti enemmän hänen työtehtävästään kuin aviopuolison iästä. Naisen nyt yleensä täytyy olla aina korrektimman oloinen kuin miehen jos hän haluaa että hänet otetaan vakavsti. Varsinkin politiikan kaltaisessa miehisessä maailmassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat