Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yes, paita meinaa revetä, JIPPII

Vierailija

Eli vuoden vanha paita, jossa on napit, vetää kieroon tissien kohdalta.

Oon siis käynyt punttisalilla ahkerasti ja vuosi sitten ostettu ja silloin hyvä paita, on vieläkin hyvä, mutta kohta ei enää mahdu päälle.

Nyt siis meinaa napit revetä tissien kohdalta. Hartiat, olkapää ja tissit ovat siis kasvaneet reilusti.

HYVÄ MINÄ

Kommentit (12)

Vierailija

sillä meidän porukassa aina puhutaan tisseistä tai korkeintaan rinnoista, ei missään tapauksessa sellaista sanahirviötä kuin rintalihas.

ap

Lainaus:

miehet puhuvat kyllä rintalihkasista, eivät tisseistä ;D

Olet tainnut notkua liikaa AaVee:llä

Vierailija

Tuo kyseinen paita ei kuitenkaan kiristä mahan kohdasta, vaan kuten kirjoitin, yläkropasta. On siinä aikaisemmin mainittujen lisäksi tainnut selkälihaksetkin kasvaa.

Rasvaa ei sii niinkään paljon ole tullut, vaan kyse on tissienkin kasvattamisessa pohjimmiltaan ihan samasta kuin hauiksen kasvattamisesta. Kyllä paita voi hihasta tehdä tiukkaa, vaikka ei yhtää lihoisikaan. Hauis lihas vain opn kasvanut.

Niinpä, myö shauiksen kohdalta on paita alkanut kiristämään. En ole mitannut, mutta varmasti rinnanympärys on kasvanut useammalla sentillä vuodessa ja kyse on lihaksesta.

Aivankuin jollain olisi vaikeuksia uskoa, että miehelläkin on tissit. Jos kerran on tissit, niin voivathan ne miehelläkin kasvaa. Huomautan kuitenkin, ettei miesten tissien ollessa kyseessä tyypillisesti puhuta kuitenkaan kuppikoosta.

Toiset "pompottavat" tissilihaksiaan, kun toisilla taas ei ole mitään jota voisi pompottaa, eli ovat lautoja (tämä termi kai käy myös miehille käytettäväksi ?)

Ainakin puolikkaan paitakoon olen siis yläkropastani kasvanut ja totuuden nimissä pienimpiä farkkuja on tuska laittaa jalkaa, alkavat reisistä olemaan turhankin tiukkoja. Vatsaa pitäisi kyllä hieman pienentää (vaikka se onkin vähiten kasvanut), kesään on sopivasti 5+ kuukauta aikaa.

ap

Vierailija

Lainaus:

ja kannustaa jatkamaan.

En mäkään haluaisi olla harteikas nainen, sillä mulla on entuudestaan munat jalkojen välissä, tuntuis jotenkin oudolta.

ap

Jos hehkuttaa tissien kasvua salilla, sukupuoli kannattaa mainita heti... Täällä se on (jostain kumman syystä) oletuksena nainen!

Mutta on palkitsevaa nähdä miten treeni tehoaa. Ja tuohon edellä olleeseen kuvaan ei kyllä vahingossa päädy, se vaatii vuosikausien treeniä, hormoneja, dieettiä ja sittenkin on tiukassa. Mutta on vaan niin helppo jeesustella sieltä sohvan nurkasta miten kamalia ne treenatut naiset on, en mää ainakaan haluaisi tuollaista, hyi sitä kuntoilua!

Vierailija

Lainaus:

Eli vuoden vanha paita, jossa on napit, vetää kieroon tissien kohdalta.

Oon siis käynyt punttisalilla ahkerasti ja vuosi sitten ostettu ja silloin hyvä paita, on vieläkin hyvä, mutta kohta ei enää mahdu päälle.

Nyt siis meinaa napit revetä tissien kohdalta. Hartiat, olkapää ja tissit ovat siis kasvaneet reilusti.

HYVÄ MINÄ

Ai sulla on manboobsit ;D

Lycka till, vaan... joko käytät D-kuppia vai ihan DD-kuppia ;P

Uusimmat

Suosituimmat