Boob-imetyspaidat. muuten hyviä mutta maito valuu ja sotkee...

Vierailija

Miten te käytännössä käytätte boob-imetyspaitoja?

Ne on muuten hyviä ja idea on hyvä, mutta ainakin mulla on ongelma, että maito helposti valuu ja roiskuu ja sotkee sen paidan alaosan.

Tavallisessa paidassahan se koko paita on nostettu ylös - toisaalta sitten näkyy vatsamakkarat koko maailmalle - siksi nuo boobin paidat olisi kivoja.

Asettelen monesti jotain harsoa sinne väliin, mutta taas siinä asetellessakin on hankalaa kun yrität vieraiden nähden / julkisilla paikoilla imettää, niin haluaisi tehdä sen mahd. huomaamattomasti.

laita siinä sitten vauva polville, toivo ettei se putoa, nosta paidan luukkua, avaa imetysliivin hakanen, tunge harsoa liivin ja paidan väliin, asettele vauvaa rinnalle.... vilauttele koko maailmalle

Kommentit (7)

Vierailija

eikä ikinä mitään ongelmaa maidon valumisen suhteen. Eli sanoisin että ongelma on ennemmin siinä että sulla on ns. suihkutissit (älä loukkaannu :) En usko että muilla imetyspaidoilla olisi sen helpompaa.

Vierailija

mutta aika vähän niitä tuli käytettyä. En juuri koskaan imettänyt missään julkisilla paikoilla ja kotonahan se on ihan sama mitkä kuteet on päällä kun imettää ;) Minulta ei valunut maitoa koskaan, paitsi ihan parina ensimmäisenä viikkona joten mitään tuollaista ongelmaa ei ollut.

Vierailija

mutta se auki oleva imetyksessä oelva tissi - kyllä mulla siitä välistä valuaa usein maitoa, kun vauva ählää ja sählää. Välillä se päästää irti, sillon voi maitoa valua, välillä vauvan suupielestä valuu..,.

ap

Vierailija

Jos sitä maitoa valuu, niin eihän sulla oo liian pieni se paita tissien kohdalta? Siis että tulee koko ajan paine rintoihin?

Vai silloinko roiskuu ku imetät? =D

Vierailija

ja muun malliset imetyspaidat tosiaan on TÄYSIN käyttökelvottomia mulla (esim. H&m:n).

Eli tavallinen trikoopaita ois sikäli mulle paras, sittenpä maito roiskuu vaan vatsamakkaroiden päälle jos roiskuu.. MUTTA mua ei todellakaan kauheesti huvita niitä esitellä, vatsaa kun usean lapsen jälkeen on jäänyt.

Näytän ulospäin sopivan mallisten vaatteiden kanssa vielä ihan suht' normaalipainoiselta, mutta sitten kun vedän paidanhelman ylös, se illuusio häviää... :-( ja mun katu-uskottavuus menee ;-).

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat