Paras hampurilainen jonka olet syönyt?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Ja siellä kalakerros tuplamällillä, NAM!! Myös Kyttä oli hyvä. Oijoi, olen kyllä ekana jonossa kun taas tulevat uudelleen, nyt pitäisi kevään aikana tulla ensimmäinen Espooseen! Jee!

Vierailija

Lainaus:

Ja siellä kalakerros tuplamällillä, NAM!! Myös Kyttä oli hyvä. Oijoi, olen kyllä ekana jonossa kun taas tulevat uudelleen, nyt pitäisi kevään aikana tulla ensimmäinen Espooseen! Jee!

Vierailija

Hesen edesmennyt minimega. oli jotain parasta koskaan.

Lepää rauhassa, Ikävä ei lopu koskaan,vain muistot jää jotka vaikeina hetkinä lämmittää.

Vierailija

tai sitten antaumuksella itse tehty. Siis ihan perus kaupasta ostettu "runko". Sitä sitten aletaan omassa keittiössä työstää. Tarvittaessa pihvi vaihdetaan itse tehtyyn tai muuten "laadukkaampaan". Väliin salaattia, kananmuna, ketsuppia, sinappia, kevyt majoneesia (tai jos oikein herkuttelee niin tavallista), salatinkastiketta ja mitä nyt sillä hetkellä sattuu mieli tekemään.. ae ae ae.. onneksi kohta on ruokkis, alko nälättämään :)

Vierailija

olen parhaan hampparin ostanu, siinä on kokoa ja makua! Opiskeluaikana baarista kotiin mentiin Lissun grillin kautta (Pieksämäellä). Nykyään taitaa olla parasta kun tekee itse, ennen tykkäsin hesen minimegasta, mutta sitä ei enää saa.

Vierailija

Eka hampurilainen oli aikoinaan juustohampurilainen minkä söin ja muistan vieläkin kuinka mielettömän hyvää se oli.

Suosikiksi kuitenkin nousi se jossa oli paljon vihanneksia, en muista nimeä.

Ei mäkin tai varsinkaan hesen hampurilaiset ole läheskään niin hyviä.

Voi sääli kun hese osti sen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat