Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä ovat mielestänne niitä miehiä, joihin ei ehdottomasti saa "sekaantua"? Oma isä, veljet,

Vierailija

isoisä...

Entä oman lapsen suvusta (lapsen jonka isän kanssa on erottu)? Saako eksän sukulaisen kanssa alkaa suhteeseen?

Kommentit (13)

Vierailija

Siis ihan Kaunarit-tyyliin. Mieheni kuoli pari v sitten, veljensä oli eronnut vähän aiemmin vaimostaan. Surimme miestäni yhdessä ja vietimme paljon aika yhdessä - olemme aina tykänneet toisistamme tosi paljon.

Pikkuhiljaa suhteen luonne muuttui romanttiseksi ja nyt olemme ihan mielettömän onnellinen uusperhe. Lapseni ovat aina rakastaneet setäänsä tosi paljon ja hänen kaksi lastaan viettävät meillä joka toinen vkonloppu ja lomat.

Miehen exä ei kylläkään asiasta riemastunut, koska oli kuvitellut heidän palaavan yhteen vielä joku päivä :-/ No, nyt hälläkin on uusi mies ja yhteistyö sujuu jo paljon helpommin.

Vierailija

entisen mieheni äidin entisen miehen kanssa.

Entisen miehen äiti siis oli jo kuollut ja hänen miehensä jäänyt leskeksi. Ei ollut biologinen isä entiselle miehelleni, vaan "isäpuoli" siis.

Vaikeaahan se oli, koska jouduimme kaikki olemaan tekemisissä lapseni takia.

Vierailija

jossa nainen vaihto aviomiehensä tämä serkkuun. Sukunimikin oli kätevästi sama kuin tällä uudella miehellä. On tämän ex-miehen että serkun kanssa pari lasta, kukaan ei varmaksi tiedä ovatko naimisissa vai ei, eivätkä vastaa jos kysytään... Mutta kätevää tosiaan tuon sukunimen kannalta, sekä ed. avioliiton että uuden liiton lapset ovat samannimisiä.

Vierailija

hmm..kavereiden exät?

Mun paras kaveri on ollut jo yli kymmenen vuotta mun exän kanssa (ovat naimisissa ja lapsia), ei se nyt niin kauheaa ole. Olin kaaso häissä ja ollaan vielä toisen lapsen kummeja. Alkuun tietty vähän outoa.

Vierailija

1. isä, pojat, veljet, setä, isoisä (hyi saatana!!!)

2. exän isä, pojat, setä, isoisä (aika ällöä tämäkin), lisäksi äidin/tyttären exät

3. serkut , exän veljet (jossain määrin ällöä, mutta ymmärrettävää)

4. exän serkut ja kaverit, kaverien exät (ei ällöä, mutta sosiaalisesti epämääräistä)

Uusimmat

Suosituimmat