Välinpitämätön sisko

Vierailija

Minulla on hankala ongelma, jonka olen mielestäni ratkaissut minulle sopivalla tavalla.

Minulla on pari vuotta vanhempi isosisko .Asumme eri kaupungeissa, välillä noin 200 kilometriä. Aiemmin asuimme samassa kaupungissa, mutta muutettuani 8 vuotta sitten, siskoni on peräti kerran käynyt meillä. Olen aina saanut taistella paikastani siskoni elämässä, muistuttaa minun ja lasteni olemassaolosta. Kun juttelemme puhelimessa ja yritän kertoa lasteni kuulumisista, tunnen kuinka häntä ei lainkaan kiinnosta vaan rupeaa heti kertomaan omia juttujaan. Viime syksynä vietin "pyöreitä" synttäreitä ja siskonikin sai kutsun, mutta tietenkään ei tullut eikä "muistanut" sitten edes onnitella ja se sitten riitti. Sen jälkeen en ole yhteyttä pitänyt enkä aiokaan. Koska en jaksa jatkuvasti muistuttaa olemassaolostani ja tapella paikastani hänen sydämessään. Nyt kun en ole ollut yhteydessä, tunnen hallitsevani tilannetta ja toivottavasti saan hänet miettimään. Rakastan tottakai siskoani, mutta en pidä hänen tavastaan kohdella omia lähimmäisiään. Hänelle tuntuu miehensä suku olevan paljon läheisempi ja tärkeämpi kuin oma suku. Mutta näin olen tämän ongelmani toistaiseksi ratkaissut...

Kommentit (1)

Vierailija

itseään yrittämällä roikkua jossain joka ei vastaa tunteisiin... itselläni samanlainen serkku, kun itse lopetin yhteyden otot, en enää tuntenut olevani se heikompi osapuoli vaan hallitsin tilannetta eikä asia enää kaivellut ja kuluttanut minua...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat