Henkevät ja fiksut ihmiset! Mikä on tällainen tunne? (ov)

Vierailija

Kun haluaa olla toisen seurassa (nainen miehen), siinä on käsittämättömän hyvä ja luonteva olla, mutta kuitenkaan toinen ei ole ulkoisesti mitenkään puoleensavetävä. Siis siinä hetkessä kun katsoo toista, ei juurikaan tunne mitään suurta tunteen paloa, mutta silti toinen on jatkuvasti mielessä ja hänen seuraansa ja läsnäoloaan kaipaa mielettömästi. Sitten kun tavataan, kaikki on kuin ennenkin, tuttua ja mukavaa, tekisi miele kosketella ja silittää, mutta henkilön "ruumiillistuma" ei herätä näitä tunteita vaan joku muu. Mutta mikä?

Ymmärsiköhän kukaan mitä ajan takaa? On itselleni niin outo tunne, etten oikein osaa edes kuvata sitä hyvin. :)

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

mutta silti toinen on jatkuvasti mielessä ja hänen seuraansa ja läsnäoloaan kaipaa mielettömästi. Sitten kun tavataan, kaikki on kuin ennenkin, tuttua ja mukavaa, tekisi miele kosketella ja silittää, mutta henkilön "ruumiillistuma" ei herätä näitä tunteita vaan joku muu. Mutta mikä?

Ainakin minun mielestäni.

Minun 12v kestänyt parisuhteeni on juuri tuollainen enkä toivoisi muuta, eikä kuulemma miehenikään, olemme onnellisia juuri näin. Rakastan miestäni enkä haluaisi ketään muuta.

Kyllä minä muistan myös sen suhteista nuorempana, kun ulkonäkö on niin puolensavetävä ja "hot" että sen takia tekee mieli olla toisen kanssa yhdessä, mutta ei se minun mielestäni ole "oikeaa" rakkautta.

Mutta toisaalta, kuka rakkaudenkin määrittelee? :-)

Vierailija

jos rakastaisit tuota miestä, hänen fyysinen olemuksensa herättäisi sinussa myös fiiliksiä mielestäni. Siis vaikka olisi objektiivisesti kuinka ruma tahansa. Koska ihminen on kokonaisuus jossa otat hänet paitsi henkisellä tasolla myös sillä fyysisellä, kumpikaan ei pitemmän päälle toimi jos toista ei ole ollenkaan.

Vierailija

Mulla on ihan sama tunne. Henkilö on kyllä ulkoisestikin puoleensavetävä, mutta häntä katsoessa ei tule sitä fyysistä "tunteen paloa", mutta ajattelen häntä enemmän kuin ketään muuta. Valitettavasti tämä tunne ei ole molemminpuolinen :(

Vierailija

miehen kanssa. Hän oli luotettava ja turvallinen, "järkivalinta" mulle. Näin ajattelin. Mutta ei sitten mun tunteet riittäneet... Se fyysinen puoli ja vähän muukin tökki lopulta. En pystynyt kompromisseihin, eikä onneksi tarvinnut.

Nyt olen kaikin puolin upeassa parisuhteessa.

Vierailija

Tosin - hullua kyllä, myönnän - muistan hänet unestani ajalta jolloin en ollut edes tavannut häntä vielä. Outoa. Kun olimme tavanneet muutaman kerran, muistin yhtäkkiä että hän oli ollut unessani vuosien takaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat