Miksi ET kokeillut äitiyspakkauksen kestovaippaa?

Vierailija

Lehdessä oli uutinen, jonka mukaan äitiyspakkauksen kestovaippa jää useimmilta käyttämättä. Miksi jättää kokeilematta, jos saa sen ilmaiseksi?

Kommentit (14)

Vierailija

Meillä taloyhtiön pesutupa on aina ihan täyteen varattu. Varaan perheellemme 3 pyykkivuoroa viikossa. Siinä pitää hoitua koko perheen (4 henkeä) pyykit. En tiedä myöskään, missä kuivattaisin sellaista vaippamäärää, kun kodin koko on 45 nelilötä. Meillä pitäis olla aivan tolkuton määrä niitä kestoja tällä vaatteidenhuoltojärjestelmällä. Pesukone ei millään mahdu kotiimme.

Vierailija

Miks pitäis olla enemmän tai kokeilla koko päivä? Kyllähän sen yhden pesee muun 60-asteen pyykin mukana. Olispahan ainakin kokeiltu. Vähän vaikea ymmärtää noita perusteluja, muita kylläkin.

Vierailija

oli tosi pieni syntyessään. eli käytti kaikista pienimpiä mahdollisia vaippoja, sitten vauva sai koliikin, oli siinä tekemistä muutenkin ilman et ois alkanu takkuamaan ja opettelemaan kestoja ja niitä pesemään. hyvä ku ite vessaan ehti, tämä kokkiäiti söi eineksiä, jos ehti jotain syödä kun lapsi vaati niin paljon ja koko ajan. kyllä kertikset tuntui sen verran helpommilta

(se joka myi vaipan huutiksessa)

Vierailija

EI siihen mitään mullistavaa ja ihmeellistä syytä ole. Vaikka lajittelen tunnollisesti jätteitä, vaipat on heikko kohtani. En ala käyttämään kestovaippoja kun en halua. Olen mukavuudenhaluinen ja minulle on ihan turha väittää että kestot on kertiksiä helpompia.

Metallitkin aloin lajitella vasta kun keräyspiste tuli ihan kodin viereen.

Vierailija

Ajatus paskavaippojen pesemisestä pesukoneessa lähinnä yökötti. Tiesin jo etukäteen että rupean käyttämään kertakäyttövaippoja.

Olen sitten viherpipertäjä muilla tavoin (ei autoa, kierrätän lähes kaiken mikä kierrätettävissä on kotitaloustavaroissa jne jne).

Vierailija

Synnytys oli vaikea ja kun olin siitä toipunut, niin sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. En yksinkertaisesti jaksa alkaa värkkäillä vaippojen kanssa. Kertikset on niin paljon helpompia.

Vierailija

niin tönkköjä vaippoja pukea. Mielestäni olivat kauhean paksut ja kömpelöt, lisäksi meillä vauvan vaippa pitää vaihtaa parin tunnin välein, niin ei paljon viitsi ottaa kokeiluun noita ä-pakkauksen kestoja. Enkä kokeilua varten viitsi kyllä ostaakkaan lisää, että riittäisivät päivän käyttöön, joten siinä syy miksei olla kokeiltu. Ajattelin antaa nuo ä-pakkauksessa tulleet kestot niitä tarvitsevalle.

Vierailija

Ihan alkuhässäkässä, ekan kuukauden aikana en olisi jaksanut alkaa sitä testailemaan, sitten poika olikin jo jätti.. Syntyessään 4100g, 2kk ikäisenä jo 6300g ja nyt 3kk 7500g. Ei mahdu. Eli jos olis ollu vaipoista se seuraava koko, ehkä olisi tullut kokeiltuakin. Nyt kun vauva on jo vanhempi ja ollaan jonkunlaisessa järjestyksessä koko perhe.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat