Kuka muu huomasi euroviisukarsinnoissa ettei Tapani Kansa taida olla ihan kunnossa?

Vierailija

Minulle tuli hänestä sellainen olo, että onko tulossa höperöksi tjtn.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

ja ikää minulla on 46v. Joten ihmisiä olen tavannut. Sen voi nähdä jos on humalassa taikka joku paha mielentila päällä.

Tapsalla on silmäkin niin pussien alla piilossa että kuka sinne näkee ja pääsee silmiä tulkkaamaan?

Vierailija

Me myös miehen kanssa ihmeteltiin, että mikä ihme miestä vaivaa...

Lainaus:

Maanisdepressiivinen hän on! On ollut jo pitkään ja avoimesti siitä on lehdissäkin kirjoitettu.

Vierailija

parhaista laulajista Suomessa. Mikä ääni! en ollut kuunnellut

hänen laulamistaan ennen "livenä" ja oli kyllä yllätys että hänellä

on sellainen ääni.

Vierailija

Eihän siitä olekaan kirjoiteltu yhtään mitään viime aikoina, ettei Tapani Kansa ole ollut ihan kunnossa ja on ollut jo vuosia sairas.

Vierailija

Mutta en ole väittänyt että voin silmistä lukea onko jollain mt-ongelmia.

Olen yllättynyt miten te ette näe ihmisten silmistä mitään??

Vierailija

ja joistain mielenterveysongelmatkin tuntuu näkyvän päälle, mutta yleensä kipeän tai mt-sairaan ihmisen olemuksessa on muutakin mistä voi tehdä päätelmiä, ilmeet, eleet, tapa puhua, se mihin katsoo tai miten pälyilee, koko ulkoinen habitus. Jos näkisi pelkät silmät niin niistä tuskin mitään kovin syvällistä analyysiä tekisi. Eiköhän tässäkin tapauksessa Tapsan omituinen käytös ja tapa miten hänen mielenterveyttään on puitu mediassa ole kertonut enemmän kuin pelkät silmät. En usko että näitä silmistä näkijöitä olisi ollut täällä tällaista määrää jos Tapani olisi esittänyt laulunsa mallikkaasti ilman ongelmia, antanut kohteliaan neutraalin haastattelun ja jos lehdistössä olisi oltu hiljaa hänen henkilökohtaisista ongelmistaan.

Minun äitini kyllä väitti tietäneensä, että olen raskaana sen perusteella, että silmäni näyttivät siltä.

Vierailija

ei hän ole koskaan mikään tasainen hissukka ollutkaan.

Lainaus:

Sillä oli jotenkin opittu tapa olla läsnä, mutta ei ollut aivan oikeasti, vaan jotenkin pihalla.

Lainaus:

tietää niin on varaa tehdä noin.. koittakaa nyt tajuta herraisä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat