Mistä tuloja??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ongelmahan on se että en tiedä mistä saan tuloja yhden kk ajan ennen äitiyslomaa!

Määräaikainen työsopimukseni päättyy tällä viikolla ja sitten on vielä 4 päivää ja kuukausi äitiyslomaan.

Mieheni opiskelee joten sieltäkään ei tuloja juurikaan tule..

Kommentit (5)

Vierailija

Hei!

Etsin tiimiini uusia jälleenmyyjiä ympäri Suomen. Sinun täytyy olla vähintään 18-vuotias ja tarvitset internetyhteyden.

Kotigastronomi on tuotenimi Marave Oy:n markkinoimiin tuotteisiin, joita itsenäiset jälleenmyyjät myyvät. Et siis ole työsuhteessa Maraven etkä minun kanssani. Tuotteet jauhetaan, pakataan ja varastoidaan Lahdessa. Näin varastointiaikaa on saatu lyhyemmäksi, jolloin tuotteissa ei käytetä yhtä paljon lisä-ja säilöntäaineita, kuin vastaavissa kaupan tuotteissa. Maut ja aromit säilyvät myös parempina ja tuotteita on sitä myöten taloudellisempi käyttää. Valikoimaan kuuluu myös sellaisia tuotteita, joita et normaalisti kaupan hyllyltä löydä.

Eli myyt itsenäisesti mausteita, dippejä, kastike-ja keittojauheita, pata-aineita, jälkiruokatuotteita, teetä ja kahvia sekä keittiön työvälineitä. Katteet tuotteissa on hyvät, joten pienellä vaivannäöllä voit saada kuukausibudjettiisi mukavasti väljyyttä. En kuitenkaan lupaa tulosta sohvalla istumalla, myös tämä kuten kaikki muukin työ vaatii hiukan vaivannäköä.

Itse pidän jälleenmyyjän työstä ihan sen vuoksi, ettei kukaan ole hengittämässä niskaan. Voin tehdä työtä kotona juuri sen verran kuin tuntuu tarpeelliselta, siihen aikaan päivästä kuin itselle sopii. Itse pidän myös kotiesittelyitä, joiden pitämistä kyllä muillekin lämpimästi suosittelen.

Aloituskustannuksesi on 35 euroa, johon kuuluu ensimmäisen vuoden vuosimaksu sekä kirjallinen materiaali. Varastoa et tarvitse itsellesi lainkaan nopeiden toimitusaikojen ansiosta. Saat tukusta tuotteet noin viikossa. Noin kahden kuukauden välein ilmestyy asiakaslehti, jossa on tarjouksia ja ajankohtaisia asioita yms. Mitään tilausjaksoja tms. ei ole. Voit siis tilata vaikka joka viikko tai kerran vuodessa. Ihan sen mukaan miten kysyntää riittää.

Saat myös tuotepaketin ensimmäisen tilauksen jälkeen, kun rekisteröidyt minun kauttani. Lähetän sen postin mukana, jos asut kauempana. Kerron paketin sisällön sähköpostilla kiinnostuneille. Kolmelle ensimmäiselle jälleenmyyjälle paketti on suurempi n.20e, viidelle seuraavalle paketin arvo on n.15e ja sitä seuraaville n.10e. Kannattaa siis olla ripeänä! Pakettiin kuuluu kotigastronomin kysytyimpiä tuotteita.

Saat minulta niin paljon/vähän ohjausta toimintaasi kuin haluat. Kysellä pitääkin ja vastaan mielelläni. Lisäksi erilaisia koulutuksia järjestetään ympäri maata, joihin voi HALUTESSAAN osallistua. Nämä eivät siis ole mitenkään pakollisia.

Tämä työ vie mukanaan, teitpä sitä harrastuspohjalta tai kokopäiväisenä työnäsi!

Voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla: riikka.roukala@netti.fi

Saat sitä kautta tiedot, joilla voit rekisteröityä jälleenmyyjäksi, salasanat sivuille ja paljon lisätietoa!!!

riikka84

Aloittelija

Vierailija

siinä joku karenssi aika tai jotain.

Onni ehkä onnettomuudessa että pomo halus jatkaa vielä sopparia hetken,

kun olen tarpeellinen.

Vierailija

Niin siis kysehän on siitä että oman alan hommia ei voi tehdä ja muualta ei ole töitä löytyny! Eli töihin menisin heti jos vain löytyis!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat