millainen oli ensisuudelmasi? ja minkä ikäisenä?

Vierailija

Sama poika? ;)

Kommentit (12)

Vierailija

se oli 20v... mies oli 23v ja AIVAN KAMMOTTAVA: Suutelin häntä vain koska en ollut suudellut ketään ikinä aiemmin ja olin todella ihastunut yhteen toiseen mieheen ja tiesin,et suutelemme joku päivä ;) ja halusin edes jotain osata..

Yllättäen tää kammomies oli aika hyvä suuteleen :) joten ei paha kokemus ollenkaan sen suutelun osalta,muuten kyllä tällä järjellä jättäisin välistä :D

Vierailija

13 vuotiaana, tunnetun suomalaisen näyttelijän kanssa. hän oli hiukan vanhempi, siihen aikaan ihan tuntematon, nuori tavis mies. ostarilla vesisateessa, romanttista oli, niin kauan kun se nuoleminen alkoi:) nykyään kun näen hänet telkkarissa, mietin onko hän kehittynyt suutelijana yhtä paljon kuin näyttelijänä :)

Vierailija

Lainaus:

13 vuotiaana, tunnetun suomalaisen näyttelijän kanssa. hän oli hiukan vanhempi, siihen aikaan ihan tuntematon, nuori tavis mies. ostarilla vesisateessa, romanttista oli, niin kauan kun se nuoleminen alkoi:) nykyään kun näen hänet telkkarissa, mietin onko hän kehittynyt suutelijana yhtä paljon kuin näyttelijänä :)

Vierailija

Olin 14v ja kanarialla lomalla perheeni kanssa. Mies oli paikallinen tarjoilija, silloin muistaakseni 28v. (niinpä niin...) mutta ei kyllä osannut suudella YHTÄÄN! Ihan sama kammottava kielen nieluun työntökokemus kuin aiemmilla kirjoittajilla! Mutta eihän sitä unohda tietenkään.. ;-)

Vierailija

olin ihan rakastunu siihen, kokemus oli todella seksuaalinen, lähes orgastinen, karvat nousee pystyyn kun vaan ajattelenkin sitä. No kukaan sen jälkeinen ei sit tuntunutkaan niin ihmeelliseltä, 10 vuotta myöhemmin menin tän ekan kanssa sänkyyn, ja se ei tuntunutkaan niin ihmeelliseltä, mutta suutelu oli mielettömän ihanaa.

Vierailija

hän oli myös 14. Tosiaan suhde kesti sen 2viikkoa ja olin aivan rikki ja sekaisin kun hän jätti minut tekstarilla ja rupesi seurustelemaan toisen kanssa. Oi niitä aikoja! :)

Vierailija

itse muistan kuin eilisen päivän, minä 12v, poika 16v, ja meinasin oksentaa hänen limaisesta kielestään, jonka hän yritti ilmeisesti työntää vatsalaukkuuni asti.. kyllä siinä hetken mietin, että onko se suutelu nyt sitten vähän yliarvostettua.. onneksi kokemukset hänen jälkeensä on ollut ihan jalat alta vieviä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat