Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras idea yösyöttöjen lopetukseen?

Vierailija

Tyttö nyt 6kk. Syö 2krt. Aikaisemmin 3-4krt. Edellisen lapsen kanssa ei meinannut onnistua mitenkään, mutta allergia taisi olla suurin syy, masu aina kipeä ja tissi lohtuna. Nyt olis toivoa! HYVIÄ VINKKEJÄ?

Kommentit (5)

Vierailija

olen saanut ristiriitaista tietoa jopa neuvolasta...tuli vain olo että mussa vika kun en saa lopettamaan vaikka järki sanoo että antaa sen syödä...huudattaa en halua pientä iloista typyäni.

Vierailija

Olen kuullut näitä"syötä lasta paljon illalla niin sitten ei tarvi yöllä syödä", mutta en sitten tiedä miten käytännössä? 6kk ikäiselle voi ruveta antamaan soseita, eiköhän jossain vaiheessa ne yösyötöt lopu. Jossain olen kuullut, että jos vauva on yötä vaikka isovanhemmilla niin kun siellä ei ole sitä tissiä niin oppii sitä kautta?

Vierailija

Eihän 2krt ole vielä edes usein noin pieneltä. Meillä 1v2kk on nyt lopettanut itse yösyönnin, tähän asti söi n.2krt yössä. Olen tyytyväinen, että en alkanut itkettää pientä, kun näin hyvin itse lopetti yösyönnin. Nähtävästi tarvitsi sen yötissin tähän saakka ja nyt selviää yön ilman.

Vierailija

puolivuotiaana iltapuuron ja nukahtamisvellin..... siitä huolimatta öisin meni n. 3dl maitoa. Kaksi vuotiaana otettiin vaan pullo pois ja taikamukiin vettä. Ei ole ikinä ollut paino silti yli käyrien.

Uusimmat

Suosituimmat