Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat on leppoisia? (Ov)

Vierailija

Yöllä miehen kanssa pohdittiin, että oikeastaan kaikki "vähärasvaiset" tyypit on aika yksioikoisia ja suvaitsemattomia, mutta sitten normaalipainoiset on paljon hauskempaa seuraa.

Pitääköhän paikkansa? Vai tunnetteko ketään, joka treenaa paljon ja jolla jolla ei ole yhtään ylimääräistä missään.

Hoikka voi toki olla, mutta nää nyljetyn oravan näköiset maratoonarit ja muutenkin askeettiset ihmiset on aina vähän takakireitä ja sen oman maailmansa lumoissa. Yksikin kaveri oli ihan ok, kunnes laihdutti itsensä tikuksi. Nyt hyvin rasittavat jutut.

Mietin vaan, että johtuukohan se niuhous siitä, ettei koskaan herkuttele tai nautiskele muuten, vaan pitää noudattaa jotain treeniohjelmaa tms.

Kommentit (3)

Vierailija

Jollain tapaa hyvin kova treenaaminen liittyy kontrolloinnin tarpeeseen ja sitä kautta voisi ajatella että ihminen ei ole niin rento kuin huoleton ja kontrollivapaa ihminen.

Mulla on sellainen olo että absolutistit on vähän pinkeää porukkaa verrattuna ihmisiin jotka joskus juopottelee. Liittyy ehkä siihen kontrolliasiaan.

Ei siinä varmaan oikeasti todellisuuspohjaa ole. Ei asiat ihan niin mustavalkoisia ole.

Vierailija

mutta mä olen laiha ja leppoisa! Syön kuin hevonen,mutta mulle ei tuu mistään kiloja. Mutta mä en urheile, vain hyötyliikun. Musta tulee tosi äksy jos jumppailen ja "urheilen"! Tai jos on vähänkin nälkä! Pinna palaa tosi nopeasti. ´Joten kai se liittyy se lepposuus sopivaan kylläisyyteen ja rentoon oloon!

Vierailija

tällaiseksi hitaaksi lössykäksi, ja olennaisesti leppoisampi olen nyt. Ja kyllä leppoisuus ja lihavuus omalla kohdallani liittyvät yhteen, kilpirauhasen vajaatoiminnan kautta. Nyt taas alkaa tuntua tosi hitaalta, mietinkin tänään, että pitäisikö mennä testaamaan taas nuo arvot.

Uusimmat

Suosituimmat