Rauhoittava lääke, jota voi käyttää satunnaisesti

Vierailija

jännittävässä/ahdistavassa tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija

Söin sitä kolmena päivänä talvella 2007. Ekan murun otin apteekissa, ja meinasi mennä jalat alta kotimatkalla.

Loput lääkkeet on kaapissa, mutta sen jälkeen en oo tarvinnu.

Vierailija

Harmillista kyllä bentso, joten aiheuttaa riippuvuutta. Olen itse ihan hysteerisen tarkka etten tulisi riippuvaikseksi ja olen sillä lailla onnistunut käyttämään maltillisesti muutaman paketin. Mutta silti lääkärit ei suostu määräämään :(. Viimeksi kun pyysin, oli pakko ttaa ssri lääke- taas kerran. No newsflash, ne ei vaan auta mun tapauksessa, tekevät kamalan zombie-olon, seksihalut menee _täysin_ jne. Viimeksi tuli ihan kauhea olo moneksi kuukaudeksi.

Noh, onneksi olen pääsemässä ongelmasta lopullisesti ihan vanhan kunnon terapialähestymistavan avulla.

Vierailija

Lainaus:

1-2 tuntia täyteen tehoon,

Mulla opamoxin vaikutus alkoi tosi nopeasti ja tuntui taivaalliselta, luokkaa kymmenessä minuutissa. Harmi että tottuminen vei terän tuosta taivaallisesta olotilasta jo parissa viikossa ja olisi pitänyt nostaa annosta. Xanor ei taas mulla ollut läheskään yhtä tehokas enkä muista edes mitään kauhean mainittavaa vaikutusta.

Vierailija

Opamoxia määrätään myös unilääkkeeksi. Koska sillä on myös se funktio, on oltava huolellinen lääkeen käytössä (auton rattiin ei asiaa)

Vierailija

1-2 tuntia täyteen tehoon, diapam tehoaa jo 15 minuutissa. jos ihan akuuttia jännitystä jne. sairastaa, niin xanor voisi olla paras.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat