jatkuva turvotus ja ilmavaivat

Vierailija

Olen ollut nyt viikon verran painonvartijoissa. Missähän vika, kun joka syönnin jälkeen alkaa turvottaa ja pierettää?

Voiko se olla, kun näin yht äkkiä rupesin syömään paljon kasviksia ja hedelmiä ym?

Kommentit (2)

Vierailija

ihmettelevät, miten vatsa litistyy, turvotus katoaa ja ilmavaivat ovat historiaa. Moni on niin tottunut mahaoireisiinsa ettei ole edes tajunnut, että ne johtuvat "jostakin", useimmilla viljoista.

Vierailija

kaikki turvotukset ovat häipyneet eikä ole pömppöoloa enää.

Karppasin aiemmin 8 kk ja voin todella hyvin sitten pikkuhiljaa luisuin normaaliin ruokavalioon eli mitä vaan ja paino alkoi nousta tietenkin (5 kg) kolmessa kuukaudessa ja joulun jälkeen päätin palata karppaajaksi.

Tämä on paras ja nyt ykkösvaiheessa jota pidän ainakin kolme viikkoa

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

Ystävätär pudotti aikoinaan painoaan painonvartioissa ja onnistuikin ja sitten se pikkuhiljaa taas nousi ennalleen. Suosittelin hänelle tätä diettiä ja on pudottanut viime kesästä lähtien 20 kg ja aikoo jatkaa karppausta koska tuotti niin helposti hyviä tuloksia.

Parasta tässä on että makean mielitekoa ei ole ollenkaan joten muut saa syödä vieressä karkkeja ja pullaa yms. ja ei tee edes mieli - kummallista. Kuitenkin minulla on painonpudotus lähtöpainostani 23 kg alhaisempi kuin silloin kun ekaa kertaa aloin karppaamaan. Tämä on yksi alalaji karppauksesta kun kuitenkin joku tulee kohta huutelemaan jotain kuitenkin.

Minun ongelma on se herkuttelu joka helposti lipsahtaa liiallisuuksiin joten ehdoton ei toistaiseksi on ok. Karppauksessa saa kuitenkin herkutellakin ja teen muutaman viikon kuluttua ihanaa suklaamoussea ja muutakin hyvää, makeutan hermesetaksella ja tummaa suklaata saa syödä.

Suurin sääntö on että pois vakoinen vilja, peruna, riisi, pasta. Kokojyväviljaa saa syödä kohtuullisesti mutta ensimmäiset viikot kartan kaikkea leipää. Syön siis hyviä hiilareita, proteiinia ja hyvää lisättyä rasvaa siis pääasiassa öljyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat