Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni vie tänään joulukuusen pois? Nyyh, joulu loppuu, nuutin päivänä.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No mulla on joulun poislaitto venähtänyt pitkäksi nimenomaan siksi, että OLEN työssäkäyvä. Jos olisin kotiäiti, olisin ehtinyt takuulla laittaa joulun ajoissa pois. Nyt oli odotettava vuoden ekaa arkivapaata, mikä tietysti sattui vasta hyvän matkaa loppiaisen jälkeen.

Vierailija

Saa olla vielä hetken pihalla uusiokäytössä. Laitetaan talipalloja oksille lintujen iloksi ja keväämmällä haketetaan kompostiin.

Vierailija

Taas on niin surku viedä kuusi pois, joka sisällä rupesi kasvamaan. Ulkonahan se sitten kuolee. Pystyyköhän noita versoja käyttämään mitenkään?

Vierailija

Meillä piti viedä jo uudenvuoden aattona, kun ei olisi muuten jäänyt mitään jäljelle nuorimmaisen käsittelyssä. =) Nyt on ainakin koristeita ens jouluksi...

Vierailija

Ei osaa millään enää asennoitua, että olisi joulu, kun kohta on jo kuun puoliväli ja koulut ja työt käynnissä. Vaikka joulusta kovasti tykkäänkin.

Vierailija

Monet suomalaiset kyllä ottavat mallia ulkomailta, ja ne perinteet tuntuvat niin hienoilta. Miksi ei voisi noudattaa vanhoja suomalaisia perinteitä.

Mä ainakin yritän opettaa niitä lapsille. Harmi että enää ei kulje Nuuttipukkeja (ainakaan meillä päin)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat