tapiolan mäkkärissä koululaiset (pojat) valloittivat koko paikan

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

varakkaiden lapset ovat aktiivisia, koska heitä kannustetaan siihen. Pojat etenkin harrastavat paljon urheilua ja kuluttavat energiaa. Rupusta tuntuu ehkä pahalta katsoa sitä hampurilaisensyöntiä kun omat lapset istuvat vain illat kotona virttyneellä plyysisohvalla sipsipussin ääressä lihomassa, mutta ei kaikilla ole niin kurjaa.

Vierailija

Aina on liuta mopoja pihassa ja lippikset vilkkuvat ikkunan takana kun vaikka kauppaan menee. Esim. Turun Prisma. Toinen paikka on joka ABC missä ei teineiltä voi välttyä. Ei liene kovin terveellisiä elämäntapoja näillä lapsosilla. :D

Vierailija

...no vakavasti puhuen, koululaisillamme EI OLE LUPA poistua koulun alueelta edes ruokiksella, koulun vakuutukset eivät ole voimassa jne, mutta kun ulko-ovia on Tapiolan koulullakin 24, niin niitä ei kuulemma kaikkia pysty mitenkään vahtimaan.

Voi tietysti olla että pojat ovat tulleet esim. liikuntatunnilta ja ovat matkalla kouluun, silloin liikkuminen on tietty sallittua ja sen hampurilaisenkin voi käydä kietaisemassa burttonin. uumeniin

Ja kyllähän meillä on jonkun verran korkeamman tuloluokan ihmisiä kuin peruskunnassa, toki se näkyy kakaroitten varustuksessakin. Miksipä ei. Me tehdään kovasti töitä sen eteen, että joka senttiä ei tarvitsisi ynnäillä.

t. 3 tapiolalaistytön äiti

Lainaus:

ja järjestäen kaikki olivat varakkaista perheistä vaatteista päätellen,vimpan päälle laskettelutakit ja burtonin pipot päässä. Taisi olla koulussa huonoa ruokaa kun maistui hampparit..

Vierailija

tuolla meidän lähimäkkärissä näkee.

En ymmärtänyt, mitä vaateostokset kuuluu tähän, mutta silloin kun minä olin teini niin kirppiskuteet oli mulle fashion statement. Halusin ostaa kirpparilta vaikka olisi ollut kyllä varaa ostaa uuttakin.

Vierailija

asioin siinä sokoksen puolella ja itseasiassa käyn tapiolassa todella usein lääkäriasioissa ja olen nähnyt tämän "ilmiön" ennenkin--tuskin poikkesivat liikkatunnilla.. =siis rahaa on mässäilyyn kesken koulupäivän ja ns. tavislapset eivät käy siellä jos näin voisi vaatetuksesta päätellä

ap

Vierailija

Nimittäin sen, että aina löytyy puolustelijoita nuorten poikien käytökselle, oli se mitä tahansa :/. Ei kuulkaas nuori poika kuluta peruskoulupäivän aikana sellaisia extrakaloreita mitä jo yhdestä hampurilaisesta ja isosta limusta tulee; tuo teidän selittelynne on taas luokkaa "pojat on poikia".

Poikia paapotaan tänäkin päivänä. Muotikuteita löytyy jne., mutta samassa perheessä tyttö saattaa joutua tyytymään jopa kirpparilöytöihin kun ei ole varaa ostaa molemmille kalliita vaatteita. Tämä on nähty niin monta kertaa että masentaa.

Vierailija

Lainaus:

Poikia paapotaan tänäkin päivänä. Muotikuteita löytyy jne., mutta samassa perheessä tyttö saattaa joutua tyytymään jopa kirpparilöytöihin kun ei ole varaa ostaa molemmille kalliita vaatteita. Tämä on nähty niin monta kertaa että masentaa.

on niitä kalliita vaatteita sekä tytöillä että pojilla. Enpä ole ennen tuollaisesta koskaan kuullut, enkä nähnyt!

Vierailija

ihan kevyesti vaikka koulussa söisivätkin. En ihan tajua mitä varten toit tuon varakkuuden tässä aloituksessa esille, sekö sua ärsytti?

Vierailija

taisit olla vaan käväisemässä Tapiolassa jos tuollainen pisti sulla silmään. Itse en tuollaiseen edes kiinnittäisi huomiota, ihan normaalia pukeutumista.

Vierailija

ja järjestäen kaikki olivat varakkaista perheistä vaatteista päätellen,vimpan päälle laskettelutakit ja burtonin pipot päässä. Taisi olla koulussa huonoa ruokaa kun maistui hampparit..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat