Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi idiootit saavat lisääntyä?

Vierailija

http://irc-galleria.net/blog.php?nick=angels-mami

Taas yksi peukalo keskellä kämmentä ja aivot narikassa-mami...

Kommentit (5)

Vierailija

Hän laski kyplyveden ammeeseen, jätti pienemmän _hetkeksi_ kun kävi hakemassa isomman mukaan pesulle jolloin pienempi olikin päässyt/ehtinyt kylppäriin ja ammeeseen.

Eikö sinulle oli ikinä sattunut mitään läheltä-piti -tilanteita?

Oletko 100% silmät auki aina hereillä?

Kenelle tahansa voi sattua vahinkoja.

Typerää alkaa jonkin yksittäisen _vahingon_ vuoksi parjaamaan.

Itse tiedän kokemuksesta että ihan mitä tahansa voi sattua vaikka kuinka koitan varjella ja suojella.

Vierailija

"kaikki hyvin

haluan nyt sanoa kaikille että en todellakaan jättänyt lastani vessaan vaan oltiin menossa pesulle ja laitoin valmiiksi lapsille veden vannaan ja saga oli vielä eteisessä kun menin herättämään isoa siskoa pesulle ja tällä välillä oli tyttö ehtinyt veteen...tuntuu tosi kurjalta nää turhat syytäkset...kaikki tekee joskus virheitä ja näin yksinhuoltaja äitinä mä yritin parhaani ja silti kävi näin Mutta nyt on tyttö toipunut ja lääkärit päästävät ilmeisesti tytön tänää kotiin...ja mä sain lääkäreiltä kehut siitä että olin alkanut toimimaan enkä mennyt paniikkiin se oli kuulema sitte loppujen lopuksi pelastanut tytön hengen...myös minulle sattuu joskus virheitä mutta voitte olla varmoja että tilanteesta opin ..joka päivä se pyörii mielessä muistuttamassa miten kavalaa vesi..kiitos kuitenkin kaikille niille jotka oikeesti halus mua tukea..huomenna meillä on kontrolli omalla neuvolalääkärillä mutta kaikki näyttäs olevan kunnossa saga on ilonen ja jaksaa hymyillä ja hokea äitiä:)<3333"

Vierailija

Kaikkeen ei voi varautua ja et voi kaikke anähdä ennakolta, että mitä laspi milloinkin aikoo tehdä.

Kurja tapaus ja onneksi kaikki hyvin.

Ihmeellisiä ihmisiä nuo ap:n kaltaiset...

Uusimmat

Suosituimmat