Vierailija

Painan 49kg, mutta vielä maha vähän roikkuu makkaralla raskauden jäljiltä. Olisko 47kg hyvä paino mulle? Paljonko muut saman pituiset painatte???

Sivut

Kommentit (19)

Mutta sinun kannattaisi jumpata eikä laihduttaa. Mieluummin 3-4kg lisää painoa niin olet hyvänpainoinen. Itse olen voinut parhaiten kun painoin 56kg. 47kg:na olo oli yhtä pahaa oloa, jos ei saanut ruokaa heti kun tuli nälkä.

Jos menee sen alle, alkaa esim. rintalasta erottua liikaa, mikä ei ole minusta kaunista, mutta siinä painossa olen kuitenkin vaatekokoa S, mikä on minusta hyvä ja kaunis koko.

Ei minusta aikuisen naisen tarvitse toivoaa painavansa 45 kg. Ei kai se ole edes hyvän näköistä. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta hyvä paino on varmaan 50-55 kg. Riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta. Minä olen samanpituinen, mutta persjalkainen, ja näytän 55-kiloisenakin todella laihalla. Pitkäsäärisenä näyttäisin tuossa painossa varmaan hiukan tanakalta.

Mutta alle 50 kiloa on kyllä aikuiselle 162-senttiselle jo sairaalloisen vähän.

Minä olen 160 cm ja painan nyt 59 mikä on aika ok, mutta parhaimmillani olen 55-56 kiloisena. Ainoa haittapuoli laihtuessa on se että rinnat häipyy myös. Nyt olen tyytyväinen kun koko on B. 

Mä olen 163 pitkä ja painan tällä hetkellä 72kg, olen lihaksikas ja liikun, leveät hartiat ja kurveja muutenkin. En koe itseäni lihavaksi tälläkään hetkellä ja harvoin ihmiset edes uskovat että painan niin "paljon"

Aiemmin painoin 62-63kg ja olin silloin hoikka, 54kiloisena taas olin ihan liian laiha; kuukautisetkin alkoivat tulla n. joka toinen tai joka 3 kuukausi.

Ihannepaino mulle olis varmaan siinä 65-68kilon välillä, johon yritän tähdätä takaisin :) 

Ap, se sinulle sopiva paino riippuu niin omasta ruumiinrakenteestasi, mieluummin jumppaa ja liiku kuin että laihduttaisit vain ja katso mieluummin miltä peilissä näyttää kuin että kyttäisit vaa´an lukemia :) 

Itse olen 160cm ja n.54kg. Multa löytyy jonkinverran lihasta. Joitain vuosia sitten painoin n.50-52kg, liikuntaa harrastin mutten ollut niin lihaksikas kuin nyt...

Noin äkkiseltään arvioituna 162cm voisi ihan hyvin painaa n.55kg ja ei mielestäni olisi yhtään liikaa...

Vierailija

Mä oon 163cm ja painan 46 ja minusta mun pitäisi painaa vähemmän.

No sä olet sitten anorektikko, ei tuo ole enää normaalia.

Itse olen 158cm, painan 51/52kg ja olen hoikka. Eikä ne vatsamakkarat laihduttamalla välttämättä lähde. Salitreeni tehoaa paremmin, kiinteyttää kroppaa ja luo timmimmän olemuksen kuin pelkkä parin kilon laihdutus. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat