Milloin välikausivaatteet myyntiin huutikseen?

Vierailija

Otsikossa tulikin jo kysymys, eli milloin keväthaalarit ja asusteet kannattaa laittaa myyntiin? Nyt vai helmikuussa vai vähän myöhempään? Milloin ihmiset alkavat ostamaan välikausivaatetta?

Kommentit (6)

Vierailija

mutta nyt toki voisi jo laittaa.

Tässä vaiheessa vuotta ei enää kannata talvivarusteita myyntiin laittaa, mutta nyt alkaa olla vk-vaatteiden aika. Minä itse olen näihin aikoihin yleensä myynyt (ja ostanutkin) ja hyvin on mennyt kaupaksi.

Vierailija

Taitaa nyt olla vähemmän myynnissä niin hinta voipi nousta, maaliskuussa-huhtikuussa taas varmaan enemmän ilmoituksia, niin hinnat ei ehkä niin nouse.

Vierailija

Jos ei mene vielä kaupaksi, niin onhan tässä aikaa uusia kauppoja! Itse tosin olen jo ostanut kevään välikausivaatteet alkusyksystä kevääksi. Mutta aion kohtapuoliin laittaa pieneksi jääneet vaatteet myyntiin. Talvi voi loppua yllättävänkin nopeasti ja monissa paikoissa pärjää jo nytkin välikausi vaatteilla.

Vierailija

Mulla meni välikausihaalari kaupaksi jo ja hinta nousi yllättävän korkeaksi. Talvivaatteet eivät mene nyt enää kaupaksi kunnon hinnalla.

Mun kokemukseni mukaan vaatteista saa huutiksessa parhaan hinnan, kun myy seuraavan kauden vaatteita. Kevättalvella voi jo laitella kesämekkoja myyntiin. Syksyllä niistä ei juuri hintaa saa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat