Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: posliini, viiva vai pöheikkö?

Vierailija

posliinina viitisen vuotta, ei enää karvoja ikinä..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Aikuisen naisen alapää näyttää tasan erilaiselta mitä lapsen.

Itse jätän eteen siistin kolmion, häppäreistä jne. kaikki pois. Olen jo vuosia tehnyt näin. Raskaana ison massun kanssa on tosin kyllä hiukan hankala tehtävä!

Vierailija

Lainaus:

mulle nelikympiselle :-) (alta on siis posliini kyllä!)

muuttuko mieli ku alan oleen nelikymppinen. vielä oon muutama vuosi kolmeenkymmeneenki :)

ap

Vierailija

Välillä siis posliini, välillä pikkuinen kolmio (ja alaosa tietysti paljas). Pöheikkö ei koskaan! Mutta pieni vaihtelu on mukavaa ;).

En sheivaa, vaan poistatan karvani sokerihoidolla - tulee extrasileää :).

Vierailija

Miksi aikuinen nainen haluaa olla kuin pikkutyttö, sillä vain pikkutytöillä on posliini luonnostaan ja sitähän monet pedofiilit hakevat? Ruokkiiko se teidän miehissä jotain pedofiilistä halua? YÄK!

Vierailija

Lainaus:

Miten onnistuu sheivaus miellyttävästi ja kätevästi kun vatsa paisuu? Vinkkejä?

mä sain sheivattua ihan loppuun asti ilman ongelmia..

ap

Vierailija

Mä olen niin vähäkarvainen ettei mulle mitään selkeää viivaa pysty ajelemaan, puhumattakaan että saisin kasvatettua pöheikköä vaikka yrittäisin mitä.

Trimmaan reunat ja muuten elelen rauhassa niukan kasvustoni kanssa.

Vierailija

itse ajelin alapään sinne asti kun massu alkoi olla tiellä... sitten annoin alapään olla rauhassa ja synnytyksen jälkeen siistin taas itseni niselliseen kuntoon. karvat raskausaikana on hyvä suoja emättimelle pöpöjä vastaan vaikka hassulta kuullostaakin että anna vain rehottaa synnytykseen asti:)

Vierailija

Lainaus:

Miksi aikuinen nainen haluaa olla kuin pikkutyttö, sillä vain pikkutytöillä on posliini luonnostaan ja sitähän monet pedofiilit hakevat? Ruokkiiko se teidän miehissä jotain pedofiilistä halua? YÄK!

joo siitähän siinä on kyse. sulla varmaan rehottaa kainalot ja sääretkin ettei sun miestä vaan epäillä pedofiilisk. eihän aikuisella ihmisellä luonnostaan oo karvattomat kainalot/sääret.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat