Tulipas hyvää kanakeittoa!

Vierailija

Tein nyt ekaa kertaa kanakeittoa. Jotenkin olen arastellut sen tekemistä, pitänyt hankalampana kuin onkaan. No nyt sit tein, nk. kokeiluversion, ja siitä tulikin todella hyvää! Paistoin paketin hunajamarinoituja fileesuikaleita, laitoin kiehuvaan veteen 2 pss kasvissuikaleita ja kasvisliemikuution. Hetken päästä lisäsin lähes kypsät kanapalat mukaan kiehumaan, mausteeksi runsaalla kädellä valkosipulijauhetta, paprikajauhetta, currya ja chilijauhetta.

Oli helppo, nopea, edullinen, kevyt ja maistuva ruoka! Ens kerralla mukaan vois laittaa sulatejuustoa, tulis kermaisempi lopputulos. Tuore paprikakin sopisi tuohon hyvin.

Kommentit (2)

Vierailija

Tossa kasvissuikalepussissa on perunaa suikaleina, mutta mikä ettei voisi vielä vähän lisääkin laittaa, kasviksia olisi saanut olla hiukan enemmän suhteessa kanan määrään.

Lainaus:

Mulla melkein sama resepti, mut mä laitan ton kokoseen annokseen lisäksi noin 8 keskikokosta perunaa. Tulee vieläkin edullisempi ruoka :-)

Vierailija

Mulla melkein sama resepti, mut mä laitan ton kokoseen annokseen lisäksi noin 8 keskikokosta perunaa. Tulee vieläkin edullisempi ruoka :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat