Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on ihan kamala peräpukama ja

Vierailija

menee terveyskeskseen mitä siellä voidaan sille asialle tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija

että Acon vain viilentää ja Scheriprotissa on ihan jotain lääkettäkin. En muista mitä. Kortisonia? Ainakin jotain puuduttavaa.

Jos meet ostamaan sitä niin osta samalla niitä suppoja voiteiden lisäksi (on olemassa yhteispakkaus sekä erikseen). Auttoivat muakin, vaikka supot on inhottava laittaa paikoilleen.

Vierailija

Taidanpa lähteä apteekkiin heti. Tosin en tiedä pitäisikö kokeilla Pyrvin-kuuria tuon kutinan takia, mistä sitä tietää mistä syystä nuo vaivat..

Vierailija

Sitä vaan sivelet pukamaan. Mulla kesti päivän että pystyin tunkemaan sen itse takaisin ja pysyi hanurissa. Siitä se sitten helpotti. Oli kyllä niin paha ja kipeä, että ajattelin ettei tää voi tästä koskaan parantua normaaliksi. Mutta niin vaan parani. Onnea on pukamaton perä!

Vierailija

joka tyhjentää suolen, voi autuus kun ei tarvinnut pinniä sitä pökälettä ulos.

Myös se hädensa oli ihan turha voide, scheriproct rules. Ja lääkäriltä saatava reseptilääke Neoproct.

Vierailija

Se ei toiminut. Minulla ei ole kai ulkoisia vaan sisäisiä pukamia koska kutiaa ihan tuhottomasti, erityisesti vessassa käynnin jälkeen! Kamala vaiva, en tiedä mikä auttaa. Syön kuitupitoista ruokaa ja liikun paljon, enkä istuskele pitkään vessassa. Huh, mikä vaiva!

Vierailija

(Pyörtyy)

Tietäisikö joku saako pukaman kanssa mennä lenkille? Tai siis taapertaa jalat suorina pimeitä sivupolkuja. Kyselee epätoivoinen ap

Uusimmat

Suosituimmat